Hur funkar det med öronlapparna i stads trafiken, går det bra?
3-punkts bältet sitter inte så bra på den stolen. kör du omkring med racing bältet?
Moderator: ornet
Varför ska man köra på gatan när man kan köra på banaUbbe skrev:Göran! Kör du bara på banan och inte till korvas![]()
Hur funkar det med öronlapparna i stads trafiken, går det bra?
3-punkts bältet sitter inte så bra på den stolen. kör du omkring med racing bältet?
Oerhört glädjande att läsa om effekten av JP:s säkerhetsföredrag och den insikt och kloka tankegångar och prioriteringar som verkar etableras ibland banåkarintresserade i CCS. Bl.a Bengt och Andreas tankegångar (ovan) ger uttryck för klokskap.Corinthian skrev:Jag känner att jag prioriterat helt rätt då jag successivt ökat säkerheten i bilen med bur, stolar etc och inte förrän det var klart (efter 4 år) har jag avlat fram några fler hästar i stallet, heheBengt skrev:...Måste erkänna själv att man prioriterar JÄVLIGT FEL som köper trim o annat istället för att börja o rätt ände...
men det är sant som du säger bengt, många andra tycker att kompressor o dyl. är ballare vid korvmojjen än tävlingsutrustning.
Det är precis så.Ricky skrev: Det ær lite knivigt i dag att hitta lætta øppna hjælmar eftersom de flesta hjælmar ær anpassade før HANS och då heller inte behøver vara lætta.
Har du fäst axelbältena i taket eller hur menar du??Ubbe skrev: Om man använder Hans hybrid då behöver väl inte axelbältet slutta ner?
Mitt axelbälte går upp istället för att slutta ner.
Jag har Sparco Pro-ADV stolar och det fungerar utmärkt vid vanlig körning.. man ser över hjälmskydden.Ubbe skrev:...Hur funkar det med öronlapparna i stads trafiken, går det bra?
OBSCorinthian skrev:Eftersom Marcus inte verkar ha sina stolar till den nya bilen kanske han kan sälja sina