Har en Holley 830 Dp med 4 corner idle och har försökt läsa mig till hur man justerar denna.
Att de två främre justeras för bästa vacuum som vanligt har jag förstått men de två bakre?
Någon som kan förklara hur dessa justeras för mig?
how to adjust holley four corner idle
how to adjust holley four corner idle
"Att ge pengar och makt till politiker är som att ge whiskey och bilnycklar till tonårsgrabbar."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."
Re: how to adjust holley four corner idle
Alla ska alltid ställas lika, oavsett om man har 2 tomgångsmix skruvar som jag har eller 4 som du har. Så bara att laborera på tills du får bästa vacuumhasseh skrev:Har en Holley 830 Dp med 4 corner idle och har försökt läsa mig till hur man justerar denna.
Att de två främre justeras för bästa vacuum som vanligt har jag förstått men de två bakre?
Någon som kan förklara hur dessa justeras för mig?
Medlemsnummer 3955
Det som ställt till det för mig i min tankevärld är att ur lådan så verkar dessa komma med 1,5 varv öppna på de främre men bara 1/2 varv på de bakre.Meatos skrev: Alla ska alltid ställas lika, oavsett om man har 2 tomgångsmix skruvar som jag har eller 4 som du har. Så bara att laborera på tills du får bästa vacuum
"Att ge pengar och makt till politiker är som att ge whiskey och bilnycklar till tonårsgrabbar."
Varför det är så kan jag inte svara på men enligt Holley ska alla ställas lika. kolla självhasseh skrev:Det som ställt till det för mig i min tankevärld är att ur lådan så verkar dessa komma med 1,5 varv öppna på de främre men bara 1/2 varv på de bakre.Meatos skrev: Alla ska alltid ställas lika, oavsett om man har 2 tomgångsmix skruvar som jag har eller 4 som du har. Så bara att laborera på tills du får bästa vacuum
Medlemsnummer 3955
Det är väl så som du säger bara jag som rör till det för migMeatos skrev:
Varför det är så kan jag inte svara på men enligt Holley ska alla ställas lika. kolla självhttp://www.youtube.com/watch?v=UPGLUsW5ZeE