Kolla säljes:
https://forum.clubcorvette.se/viewtopic.php?t=2574
/Terner
Överblivet efter motorbyte
Överblivet efter motorbyte
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
hoho, jag trodde det var en massa överblivna skruvar efter ett motorbyte eller ngt, jag har en hel hink med grejor som jag inte vet vart dom ska sitta 
Kompressormatad stingray SÅLD!
Kan berätta att jobbakompisen lämna in sin BMW hos BMW för att installera ett nytt högtalarpaket. Eftersom det verkade ta lång tid att göra det själv och dom sa att det skulle ta 3 timmar så tyckte han att det va en bra affär.... men!! hehe... När vi åkte dit för att hämta bilen så hade dom hållit på hela dagen och skulle inte bli klara förens dagen efter. Så dagen efter när vi kom och hämtade hans bil så visade det sig att cd-växlarn inte funkade.... och med radions hjälp visade det sig att bakhögtalarna (som e monterade i taket) skramlade. Efter arga telefonsamtal fick han prata med mekanikern som utfört jobbet.
-Jasså cd-växlarn funka inte!? Då skulle den där kabeln alltså kopplas in också då!! säger meken.
Och ang. dom skramlande högtalargallerna.
- Jo jag tyckte det va konstigt för jag fick delar över.
men dyrt va det. Tur man kör corvette. Det e ju inte alls dyrt!
-Jasså cd-växlarn funka inte!? Då skulle den där kabeln alltså kopplas in också då!! säger meken.
Och ang. dom skramlande högtalargallerna.
- Jo jag tyckte det va konstigt för jag fick delar över.
men dyrt va det. Tur man kör corvette. Det e ju inte alls dyrt!