Power big meet

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Lars Nilsson
Rookie
Rookie

Power big meet

Inlägg av Lars Nilsson »

Så har man då besökt Västerås. Ganska trevligt, utan några större problem. Svetsning av oljetråg lördag morgon (Djävla vägverket).
Byte av generator lördag kväll (Djävla otur). Stort tack till "Fullmoon cruisers" samt en icke namngiven verkstad som jag tror heter autotech :roll: :roll:
Fredagscruisingen var dock ingen höjdare med manuell låda, en riktig kopplingsätare...
Eftersom det lär vara tabu att säga något annat än T-top så kan jag meddela att jag körde topless :shock: :shock: Nordmaling-Västerås ToR.
Helgens bensinförbrukning stannade vid 350 liter 8) Efter att vid hemkomsten ha förtärt en icke oanselig mängd Jack Daniels, utan att ligga samhället till last, anser jag mig ha tillfört statskassan en stor mängd skatteslantar denna helg. 8) 8)
Således kan jag tillåta mig lite svartjobb utan alltför dåligt samvete :shock: :shock:
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

:lol:
Stefan
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av Stefan »

:lol: Är du nöjd så ä är jag nöjd :wink:
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
Terner
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Re: Power big meet

Inlägg av Terner »

Lars Nilsson skrev:Så har man då besökt Västerås. Ganska trevligt, utan några större problem. Svetsning av oljetråg lördag morgon (Djävla vägverket).
Byte av generator lördag kväll (Djävla otur). Stort tack till "Fullmoon cruisers" samt en icke namngiven verkstad som jag tror heter autotech :roll: :roll:
Fredagscruisingen var dock ingen höjdare med manuell låda, en riktig kopplingsätare...
Eftersom det lär vara tabu att säga något annat än T-top så kan jag meddela att jag körde topless :shock: :shock: Nordmaling-Västerås ToR.
Helgens bensinförbrukning stannade vid 350 liter 8) Efter att vid hemkomsten ha förtärt en icke oanselig mängd Jack Daniels, utan att ligga samhället till last, anser jag mig ha tillfört statskassan en stor mängd skatteslantar denna helg. 8) 8)
Således kan jag tillåta mig lite svartjobb utan alltför dåligt samvete :shock: :shock:
Öhh röker du inte? Då är inte staten nöjd....

/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul

Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor :)
Skriv svar