Gigantiskt långt att åka för mig så det blir inget för mig iaf.

74 mil ....
http://www.lundberg-lagerstedt.se/distance/
Lars J skrev:Du ballar väl inte ur nu igen Frisken? Vi kan köra upp tillsammans! Vi åker några dagar innan och så hjälper jag dig att skruva ihop bilen efter hand den trillar sönder...........![]()
/Lars/
74 mil är väl inte långt? ,inte llängre än till uppsala typ..frisk skrev:Ja då vet man vart vissa ska nästa år.![]()
Gigantiskt långt att åka för mig så det blir inget för mig iaf.
74 mil ....
http://www.lundberg-lagerstedt.se/distance/
har du 120 till öland?,har jag ju nästan 135?COOLMACHINE skrev:74 Mil är väl ingenting Frisken ! Jag brukar åka 120 mil till sommarmöten ibland Tex. Öland. Ta bilen på en trailer då så spar du soppa![]()
Knappast du kör på 0,8 till och kring ett sommarmöte,åtminstone om du ska ha med vetten..Lars J skrev:Mja jag vill nog säga 170 mil x 0,82 x 12:- = 1.673:-![]()
/Lars/
Ja jag var ner 2006 för tredje gången, de va en bra årgångIngo skrev:har du 120 till öland?,har jag ju nästan 135?COOLMACHINE skrev:74 Mil är väl ingenting Frisken ! Jag brukar åka 120 mil till sommarmöten ibland Tex. Öland. Ta bilen på en trailer då så spar du soppa![]()
Var det så jäkla långt?
Har du varit ner efter 94?
-------------------------------------------------------------------------------------Ingo skrev:Knappast du kör på 0,8 till och kring ett sommarmöte,åtminstone om du ska ha med vetten..Lars J skrev:Mja jag vill nog säga 170 mil x 0,82 x 12:- = 1.673:-![]()
/Lars/
Att du kan ifrågasätter jag inte,men om man vill är en annan sakLars J skrev:-------------------------------------------------------------------------------------Ingo skrev: Knappast du kör på 0,8 till och kring ett sommarmöte,åtminstone om du ska ha med vetten..
Jo du jag åkte till Power Big Meet i Västerås i somras och följde hastigheten på 70 och 90 sträckor. På 110 väg gick det lite fortare och det blev 2-3 "gasningar" på vägen upp då många BMW och Porsche ägare tror att de har världens snabbaste bilar. Snitt förbrukningen blev 0.82 och det brukar jag kunna åka på när det gäller längre sträckor.
Vid blandad körning brukar snittet ligga runt 1,2 - 1,4 med en del bus i stan! Vid racing tar den över 2 liter - men då är det öppna spjäll!![]()
En fantastisk bil som i princip är en ulv i fårakläder. Kör du snällt så går den tyst och billigt. Vill du gasa så kostar det en slant men det är det värt!![]()
Så det måste väl vara ren vinst ju mer man kör eller?![]()
/Lars/