jag aldrig varit så nöjd med en bil som jag är med min Z06! Så jag ser fram emot 2-rumslägenheten 2009
Det är glädjande att läsa och jag tror att de allra flesta är supernöjda med sina C6 Corvetter oavsett modell.
Men jag tror nog jag genomskådat GM's strategi för Corvetteutgivning ( ...ironi...) -
Hela tiden kommer man ju ut med bättre och vassare modeller. För att få sälja, så måste man ju öka hästkraftsantalet vartannat eller vart tredje år, för att tjäna pengar och så vi har något att drömma om och se fram emot. Det kommer nog aldrig at sluta och utvecklingen har bara börjat.
Kanske det blir elbilscorvette om 10 år, vi skriver ju redan kWh i regbeviset, gäller bara att ha tillräckligt lång skarvsladd... Och hybrider börjar ju bli dussinvara. Men det måste vara V8 även på elmotorerna, hur nu GM skall lyckas med det...
Och vi måste väl önska GM god tillfriskning med sin senaste förlustrapport på - var det ca 150 miljarder?
Så vad säger du Lars, framåt 2010 - 2015, kan du tänka dig att vi kan dela på en koja i skogen (med stort fyrbilsgarage), så vi kan fortsätta att drömma om vassare Corvetter?
Hälsningar
Janne