Det var väldigt proffsigt och trevligt arrangerat av Procedual Racing och snacka om rolig bana!!
Jag hoppas klubben är med på liknande och fler kurser/trackdays även under 2013, då är jag garanterat på!!
Moderator: ornet

Alla har vi varit nybörjare, huvudsaken är inte hur fort det går utan att man har roligtBertilsson skrev:Ett varv i min helt original-C4.
http://www.youtube.com/watch?v=W5tj1KeDWJU
Jag vet, det går inte så fort, men det var första gången på bana.Det får gå fortare nästa gång!

Helt rätt!Hejdarn skrev:och fort är väldigt relativt. Vill man bli snabbare så ska man utvecklas och köra fortare än man själv gjorde förra gången, inte slå någon annans varvtider.

Jag kommer absolut ner och kör med er trevliga Skåningar nästa sommar igen.Lars J skrev: Kul att vi fick ner en bil ända från Stockholmstrakten också - fler borde göra som Ricky!
/Lars/

Nope. Fredrik är jäkligt trevlig men jag vet inte hur han är som instruktör.Corinthian skrev:Jag vill gå förarkurs, förutsatt att det inte är längre bort från sthlm än mantorp
Jag har hört att slc.se kan vara bra på sånt men har inte kunskapen att utvärdera.. Hejdarn, har du någon erfarenhet av dom?
Med erfarenheterna från helgens kurs/trackday med Procedual Racing är inte 100% enig..Hejdarn skrev: Jag tycker det är roligare med att klubben har egna evenemang än att man köper in allt på lösvikt.
Det bygger klubbkänsla. Vill man gå på externa evenemang så behöver man inte gå via CCS utan det är ju bara att boka.

Ricky skrev:En liten filmsnutt från de första varven på ett regnigt Knutstorp med två pladdrande gubbar i bilen.![]()