666!!!
Idag åkte frugan med för första gången!!
Hon sa faktiskt en del possetiva ord, men när jag frågade om jag skulle dra på lite blev svaret: gör du det så åker jag inte med nån mer gång, så det blev en putterfärd med ett röttet ägg mellan dojan och gasen hehe.
men nog ska jag kunna få tom henne att gilla bilen!!

Hon sa faktiskt en del possetiva ord, men när jag frågade om jag skulle dra på lite blev svaret: gör du det så åker jag inte med nån mer gång, så det blev en putterfärd med ett röttet ägg mellan dojan och gasen hehe.
men nog ska jag kunna få tom henne att gilla bilen!!

Det där är tuff psykologi Frisk. Du får vara lite taktisk !
Enda orsaken att män ännu regerar världen är att kvinnor inte kan hålla sams utan hatar varandra innerligt.
Så det enda du behöver göra är att leta upp någon av hennes vänninor som sitter på passagerarsidan hos sin man och sen låta honom se din Vettes bakända några sekunder innan du är borta i ett rök av moln. Så kollar du bara till höger och ser din frus sardoniska leende och din lycka är gjord !
/Terner
Enda orsaken att män ännu regerar världen är att kvinnor inte kan hålla sams utan hatar varandra innerligt.
Så det enda du behöver göra är att leta upp någon av hennes vänninor som sitter på passagerarsidan hos sin man och sen låta honom se din Vettes bakända några sekunder innan du är borta i ett rök av moln. Så kollar du bara till höger och ser din frus sardoniska leende och din lycka är gjord !

/Terner
Corvette BB -73 Coupe numera såld
Corvette SB -74 Coupe gul
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor
Klimatkompenserar med biogas i bruksbilen! Men för säkerhets skull med både turbo och kompressor

Jo det va tydligen dags att "lukta" in garaget igår kväll.....
http://frisk666.tripod.com/
Har fått en del skit för det redan....

http://frisk666.tripod.com/
Har fått en del skit för det redan....

- stingray350
- Corvettefantast
Har fått smöra ordentligt med frugan idag
Det börjar lätta nu ....puh
Inte många mm kvar på däcken så jag får nog inhandla nya. Nån som vet var man hittar passande här i Sweden utan att behöva beställa eller så menar jag. Ju förr desto bättre... vi ska ju snart åka till Ronneby!
Nu har jag hankook och dom va ju lätta att smälta ner ....

Det börjar lätta nu ....puh

Inte många mm kvar på däcken så jag får nog inhandla nya. Nån som vet var man hittar passande här i Sweden utan att behöva beställa eller så menar jag. Ju förr desto bättre... vi ska ju snart åka till Ronneby!
Nu har jag hankook och dom va ju lätta att smälta ner ....

Däck
Bytte fram däck på den gamla lastmaskinen idag
, drygt 10000 åt skogen, så Corvette däck är inte dyrast i varje fall.

Re: Däck
Men jag får en känsla av att dom räcker längre?Ingo skrev:Bytte fram däck på den gamla lastmaskinen idag, drygt 10000 åt skogen, så Corvette däck är inte dyrast i varje fall.

Kasta inte bäver i trähus.
- Knightrider
- Rookie
Nu har gatslicksen "fastnat" på bilen
Oj vad den går nu!!! Spinner nästan inte alls när dom e uppvärmda så man kan gasa fullt, nästan, från stillastående!!!
JuHuUu
Ett riktigt rungande TACK till corv1-micke!! Grymt snällt....
Hoppas man inte blir besviken på lördag nu bara... en 13sekunders repa borde jag kunna få till eller???

Oj vad den går nu!!! Spinner nästan inte alls när dom e uppvärmda så man kan gasa fullt, nästan, från stillastående!!!

Ett riktigt rungande TACK till corv1-micke!! Grymt snällt....
Hoppas man inte blir besviken på lördag nu bara... en 13sekunders repa borde jag kunna få till eller???

- Corv1-Micke
- Corvetteälskare
Aha vi har inte träffats innan eller? Då får vi väl bekanta oss och se till så Frisk inte glömmer att bromsa i slutet av banan och försvinner i fjaärran haha !Corv1-Micke skrev:Vassego! Hoppas det funkar bra nu till helgen!!!frisk skrev: Ett riktigt rungande TACK till corv1-micke!! Grymt snällt....
Jag kommer oxå vara där och peppa!
/ Micke
/Terner

Hej!!
Låter Gott det Frisk...!!!
Vilka tider är det som gäller på Lördag..?? Ska ej köra själv men tittar gärna
Hoppas att vädret blir ok
annars blir det nog en dag i garaget istället... eller om damen får bestämma (hemska tanke) en dag med "golvmoppen/dammtrasan" i handen..
Nu e de bara Torsdag och fredag kvar sedan SEMESTER..
Mvh//Jocke...
Låter Gott det Frisk...!!!
Vilka tider är det som gäller på Lördag..?? Ska ej köra själv men tittar gärna

Hoppas att vädret blir ok

Nu e de bara Torsdag och fredag kvar sedan SEMESTER..
Mvh//Jocke...
Corvette SB Convertible -72
- Corv1-Micke
- Corvetteälskare
Ojoj !
Snabbt och snyggt Micke när man kommer hem därifrån så är bilden redan ute haha !
Och Frisk gjorde kanon ifrån sig putsade tiderna hela tiden Grattis !!!
/Terner
Snabbt och snyggt Micke när man kommer hem därifrån så är bilden redan ute haha !
Och Frisk gjorde kanon ifrån sig putsade tiderna hela tiden Grattis !!!
/Terner