Fantastiskt att ingen uppmärksammat detta race här inne på forumet! Eller har jag missat nått? Borde ju vara alla corvette-ägares mardröm som just utspelats sig denna helg. Jag skäms över hur illa corvettebilarna gick jämfört med ferrari, porsche och aston. Dom slog ju viper visserligen men dom har ju inte ens en fabrik att tillhöra.
Nä hoppas verkligen Corvette satsar nästa år för då tänker jag vara på plats igen!
Le Mans 2013
Moderator: ornet
- Corinthian
- Corvettefanatiker
Re: Le Mans 2013
jorå.. jag såg 18 timmar av de 24.. har ett mini evenemang hemma till detta evenamang varje år..
Andréas - C6 Z06 - #2 Pro Street TimeAttackNu.se
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
Sponsored by Parsbro Racing Components
Återförsäljare av Red Line Oils, OZ Racing, TIKT, Specialfälgar m. fl
wheels.corinthian.se - Beräkna Rullomkrets, Fälgbredder, Offset (ET) mm
Re: Le Mans 2013
Skall ni ta samma väg hem som ni gjorde förra gångenfrisk skrev:Fantastiskt att ingen uppmärksammat detta race här inne på forumet! Eller har jag missat nått? Borde ju vara alla corvette-ägares mardröm som just utspelats sig denna helg. Jag skäms över hur illa corvettebilarna gick jämfört med ferrari, porsche och aston. Dom slog ju viper visserligen men dom har ju inte ens en fabrik att tillhöra.
Nä hoppas verkligen Corvette satsar nästa år för då tänker jag vara på plats igen!

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"