Le Mans 2013

Forum för frågor och synpunkter kring klubbens racingaktiviteter.

Moderator: ornet

Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Le Mans 2013

Inlägg av frisk »

Fantastiskt att ingen uppmärksammat detta race här inne på forumet! Eller har jag missat nått? Borde ju vara alla corvette-ägares mardröm som just utspelats sig denna helg. Jag skäms över hur illa corvettebilarna gick jämfört med ferrari, porsche och aston. Dom slog ju viper visserligen men dom har ju inte ens en fabrik att tillhöra.

Nä hoppas verkligen Corvette satsar nästa år för då tänker jag vara på plats igen!
Användarens profilbild
Corinthian
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Re: Le Mans 2013

Inlägg av Corinthian »

jorå.. jag såg 18 timmar av de 24.. har ett mini evenemang hemma till detta evenamang varje år..
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Re: Le Mans 2013

Inlägg av Lars J »

frisk skrev:Fantastiskt att ingen uppmärksammat detta race här inne på forumet! Eller har jag missat nått? Borde ju vara alla corvette-ägares mardröm som just utspelats sig denna helg. Jag skäms över hur illa corvettebilarna gick jämfört med ferrari, porsche och aston. Dom slog ju viper visserligen men dom har ju inte ens en fabrik att tillhöra.

Nä hoppas verkligen Corvette satsar nästa år för då tänker jag vara på plats igen!
Skall ni ta samma väg hem som ni gjorde förra gången :lol: :lol: :lol:

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Skriv svar