Nja det ligger nere just nu, , barnen tar just nu upp mycket tid.
Får se hur det blir med tid i vinter, har lite byggnationer på hemmet som ska göras först.
Familjen först, lek på andra plats

Hånta
HejRicky skrev:Luftningen satte jag på ovansidan av blocket som håller termostaten till elflæktarna.
Jag sænkte min kylare några centimeter och då blev kylaslangen den høgra punkten på systemet, det skulle æven gått att montera ett termostathus med påfyllningslock før kylvætskan men jag tycker dom ser så fula ut att jag gjorde så hær i stællet.
Sjælva luftnippeln køpte jag på Hansen racing før under 100-lappen om jag inte minns fel och blocket den ær monterad i kommer från Biltema.
Termostaten är en 160F, dvs runt 70gr C.Hånta skrev:Hej Ricky
En fråga,vad kör du med för termostat?
Hånta
Det finns inga länkar till pick-up delarna utan de byggs till 100% av Pekka.klingan75 skrev:Snyggt med minilitefälgarna! Blev lite nyfiken på din lösning med svängande oljepickup, måste du byta tråg igen? Har du en länk till delarna? Lite info om växellådan? Hur kommer sig det att du inte gick på t.ex. en TKO600? Du brukar ha kollat upp saker så det finns sannolikt en anledning.
A-a, men så fyller man ju år också..Ubbe skrev: Man blir bara avis när man tittar i din tråd, du har ju alltid nya grejor på gång;)