Hej! Tappar man inte effekt på dom där sakerna?Hejdarn skrev: Dual mode Ubbe, dual mode. Så kan du både anpassa dig vid behov och ha kul när du vill.
Raka rör gör ju bara att det låter mer men bilen går inte snabbare

Moderator: ornet
Hej! Tappar man inte effekt på dom där sakerna?Hejdarn skrev: Dual mode Ubbe, dual mode. Så kan du både anpassa dig vid behov och ha kul när du vill.
7 hp är skillnaden på min bil med öppet och stängt (stängt = ganska öppet).Ubbe skrev:Hej! Tappar man inte effekt på dom där sakerna?Hejdarn skrev: Dual mode Ubbe, dual mode. Så kan du både anpassa dig vid behov och ha kul när du vill.
Om du mappar för banan där du kör stängt, kommer du att förlora några hästar på gatan när du vill mullra, men hur stor roll spelar detUbbe skrev:Hej! Tappar man inte effekt på dom där sakerna?
Jag vill att det ska låta racing men det får inte minska några, hp på min bil;) Det får absolut inte göra så att man inte orkar köra till Anderstorp pga ljudet!Hejdarn skrev: 7 hp är skillnaden på min bil med öppet och stängt (stängt = ganska öppet).Jag var av uppfattningen att du gillade muller (+100 db tråden) men om inte så spelar det ingen roll vad du har. Runt 10 hp hit eller dit gör inget på tiderna. Själv gillar jag att det låter V8a och inte elbil, men det är jag det.
Headers tillför en hel del effekt och en hel del ljud så man behöver rätt kombination ink kattar för sitt ändamål.