E det någon som sitter på en uppsättning insattsdämpare till Sidepipsen?
Ska besiktiga i vår och ids inte köpa nya dämpare för att använda dom en gång vartannat år..
Så om någon har några skulle jag vara mycket intrresserad av att få låna/hyra en uppsättning.
Mvh
Peter
Tja, du kan få låna mina när de dyker upp i Sverige i slutet av april. Jag har troligtvis inte ens monterat dem då, så det bör vara ganska simpelt att få det gjort. Men det kanske är för sent?
Tackar så mycket..Tänkte försöka mig på en besiktning i början på April..Men tackar så väldans mycket för erbjudandet och kommer ha det i åtanke.
Peter
peter, kör du raka rör annars? jag bytte mina dämpare som är inbyggda i ett 3tumsrör till ett vanligt "tomt" 3tumsrör från mekonomen, oj vad det lät.. liiite väl mycket kanske. det tjuter fortfarande i öronen efter den där tunneln
eriksson skrev:peter, kör du raka rör annars? jag bytte mina dämpare som är inbyggda i ett 3tumsrör till ett vanligt "tomt" 3tumsrör från mekonomen, oj vad det lät.. liiite väl mycket kanske. det tjuter fortfarande i öronen efter den där tunneln
Jag har gjort det förrut,men det låter så pass mycket ,ungefär som en Prostock eller nått..
Jag körde med isborrar förra året och dom gjorde ett ganska bra jobb att dämpa,men i år så ska jag bygga nya dämpare.Nackdelen e att dom kommer att låta mer än vad jag tror e tillåtet på besiktningen .