Medlemsavgiften

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
MickeG
Nykomling
Nykomling

Medlemsavgiften

Inlägg av MickeG »

Har just köpt en Corvette och undrar nu hur mycket medlemsavgiften är i klubben?

Tack på förhand för svar
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Hej MickeG! Jag betalade medlemsavgift 695kr + inträdesavgift på 600 kr.
Blade
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Blade »

frisk skrev:Hej MickeG! Jag betalade medlemsavgift 695kr + inträdesavgift på 600 kr.

Jag såg att medlemsavgiften är till den 31/8-2004, så betyder det att jag får slanta 695kr för 5månader om jag blir medlem nu eller delas den summan i 12 om man inte börjar sitt medlemsskap från början?
Erik
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Erik »

Du bör nog vänta till i höst för att slippa betala ett halvårs medlemskap. Jag gjorde misstaget att gå med i maj det året jag köpte bilen, så det blev lite väl dyrt kanske...
Owe
Nykomling
Nykomling
Kontakt:

Inlägg av Owe »

Det är riktigt att om man blir medlem f.r.o.m. september så gäller den avgiften innevarande år samt kommande år.

Nu är det ju så att det är under sommaren allt händer så att spara ett års medlemsavgift innebär ju också att man "sparar", dvs inte är med på Clubens alla träffar och evenemang under sommaren.
Så har man köpt eller har en Corvette på våren så tycker jag att valet är enkelt, gå med nu och kom med i gemenskapen!

/Owe
Skriv svar