Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
26...men jag fyller snart 27 slutar livet då??
om jag kör riktigt fort i sommar så kanske jag inte åldras!
fast då kanske det tar slut fort också
/////han dog med ett leende på läpparna!!////
18 år och inne på första (!) vetten om man inte räknar faderns
Fast kan väl inte riktigt säga att jag kört den så mycket än, när den köptes i höstas så var man fortfarande tvungen att tejpa upp en grön skylt med texten "ÖVNINGSKÖRNING" i bakfönstret på 72:an
Det var nervöst kan jag lova
26 år å sen i höstas ägare till min 35 år gamla pärla (-69 för er som inte orkar räkna).
Måste säga att jag är lite (glatt) förvånad över den förhållandevis låga åldern på er. Trodde inte så många hade råd att gräva ner 100 laxar i en hobbybil innan 40-årsåldern.
21 år köpte min C5 -99 förra våren har redan hunnit med att skruva sönder det mesta och byggt om Hoppas jag altid kommer vara en lycklig Corvette ägare! Kör så att det ryker....
25år
Köpte min första Corvette C3 74, i sommras. Har under vinter skruvat och testat det mesta. se om den går igång när man tar bort pall bockarna?
____________________________ STINGRAY for ever!
SEB.. men inte för C5:a.....bara bigblock stingray!!
fick mitt bygglov för garaget idag! jippi!!!!
64kvm med övervåning.....vad det nu har med ålder??
E det nån som vill hjälpa till??
frisk skrev:SEB.. men inte för C5:a.....bara bigblock stingray!!
fick mitt bygglov för garaget idag! jippi!!!!
64kvm med övervåning.....vad det nu har med ålder??
E det nån som vill hjälpa till??
håller själv på att rita ett hus som förmodligen ska börja byggas snart... kan säga att garage prioriteras i första hand..
Hej Stingray! Jag jobbar som svetsare...=) Nu i vinter har ja jobbat på ett annat ställe oxå för att kunna köpa kromade Z06 fälgar,sänkning,kolfiber bitar,Z06 luftintag motivlackera, + en jäkla massa annat=) men de beror ju helt klart på vad man vill bränna sina pengar på!! man får offra en hel del annat!! Jävligt snygg bil du har förresten såg den På Elmia förra våren!