Liten aktivitet här på forumet? Fler C4 ägare i Göteborg?
Liten aktivitet här på forumet? Fler C4 ägare i Göteborg?
Jag har tidigare varit del av Camaroforumet och Trans AM forumet där det varit full fart jämt och det är verkligen skillnad här på forumet. Det är ganska låg aktivitet här känns det som.
Är det få CCS:are som är aktiva på nätet eller vad?
Finns det förresten fler C4 ägare i Göteborg?
Mvh: Tobias, Göteborg
Är det få CCS:are som är aktiva på nätet eller vad?
Finns det förresten fler C4 ägare i Göteborg?
Mvh: Tobias, Göteborg
MB 560 SEC
BMW 525
BMW 525
Peter har rätt... här är det C3 ägarna som regerar medan C4 å 5 ägarna är över på www.vetteforum.org
See four -84 aut. flyttgodsbil med 750cfm förgasare, C5bromsar å pollyb.
c4 ägare göteborg

Re: c4 ägare göteborg
roy skrev:hej doktorn jag har bara varit medlem ett kort tag men bor i göteborg
Tjena!
Gott med någon mer Corvette man i Gbg! Vilken årsmodell har du? Har du modifierat bilen något?
Mvh: Tobbe

MB 560 SEC
BMW 525
BMW 525
göteborg
Ja då har du lite planer då du också.
Det är inte utan att man längtar till sommaren.
Det är inte utan att man längtar till sommaren.

MB 560 SEC
BMW 525
BMW 525
Klart att det finns flera Corvette ägare i Göteborg. Tror att det blir bättre fart på forumet när våren närmar sig. Själv så håller jag på att försöka fixa garage plats i Göteborg inte så lätt. Om du vet något så hör av dig. Det är alltid bra att ha någon att höra av sig till om det är något.
MVH Shaken
MVH Shaken
GBG
Här är en nybliven Vette ägare från GBG. En blå -91 targa. Omoddad just nu.
Re: GBG
rånfalkens skrev:Här är en nybliven Vette ägare från GBG. En blå -91 targa. Omoddad just nu.
Välkommen i gänget!
Har precis börjat att modifiera min bil också med en ny bränsle trycksregulator. Skall även få hjälp med att ställa in tändningen snart.
Kommer också från GBG.
Häls Shaken

rånfalkens skrev:Här är en nybliven Vette ägare från GBG. En blå -91 targa. Omoddad just nu.
Välkommen i gänget!
Har precis börjat att modifiera min bil också med en ny bränsle trycksregulator. Skall även få hjälp med att ställa in tändningen snart.
Kommer också från GBG.
Häls Shaken

Välkommen i gänget!
Kommer också från GBG.
Häls Shaken

Välkommen i gänget!
Kommer också från GBG.
Häls Shaken

-
- Corvetteexpert
-
- Corvetteexpert
träffar?
Det finns inte några träffar här i GBG för folk på forumet? Då tänker jag inte på Club corvette träffar.
Re: träffar?
Jag är även med i Göteborgs sportvagns klubb och till helgen på Lördag så är det banracing ute vid volvomuset och då kan du träffa lite Corvette folk. Du kan köra även om du inte är medlem kostar då 200 kr istället för 100 kr. Gå in och kolla på deras hemsida kan ej adressen i huvudet men sök via Googlefalkens skrev:Det finns inte några träffar här i GBG för folk på forumet? Då tänker jag inte på Club corvette träffar.