Att Beställa från te.x ECKLERS m.m Hur gör man??

Här kan vi ta upp frågor som handlar om att köpa bil på nätet och att importera från utlandet.
donthomaso
Nykomling
Nykomling

Att Beställa från te.x ECKLERS m.m Hur gör man??

Inlägg av donthomaso »

Hade tänkt beställa lite prylar från ECKLERS. Men avbröt betalning ville kolla om de skickade till sverige,samt hur mkt det ev skulle kosta ,så jag mailar o mailar men får inget svar = (

Är det någon som har mer erfarenhet??

Eller rent av skall beställa så kan man samköra::

Ps SÖKER ÄVEN KO-och STÖTFÅNGARE TILL EN C3,
och side pipes om det är någon som har tröttnat på sina..

DonThomas
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Har beställt av Ecklers några gånger genom åren och det har fungerat bra. Dock är de inte så kvicka på att svara på mail om de ens svarar.

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
MJ
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Inlägg av MJ »

De allra flesta skickar till Sverige. Från Ecklers fick jag ett paket idag, som sändes från Florida den 27:e.
Användarens profilbild
Jake
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Jake »

Jag ringer alltid och bubblar med jänkarna när jag skall ha nåt därifrån..
Skriver för snabbt och är för lat för att korrektuläsa ;)
Dålig lack och stolt :D
Överladdad, E85

(_!_)
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... 430879.jpg
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... php?id=707
Användarens profilbild
Schon
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Schon »

Bäst är att snacka per tel innan din första beställning. Gör upp med dom on hur det är med sändning till Sverige, men det är i regel inget problem, mer att du vill vara säker. :roll:
Betalning sker direkt när de skickar grejerna, men var säker på att allt skickas på en gång!

:lol: :lol: :lol:
Racing Yellow Tintcoat, 2016 Z06 Convertible, 659 HK, 0-100....2,95 sec :shock: , ett monster att köra :shock:
Vette, 2003 50TH Anniversary Convertible, special edition.
rma298
Nykomling
Nykomling

Inlägg av rma298 »

Har köpt med bra resultat från flera i US, bl.a. Ecklers, ibland kan det vara svårt och få igenom deras beställningsformulär då de skall ha Zip kod och annat som vi inte har här. Jag brukar då skicka ett vanligt mail med order nr, alla adressuppgifter inkl. kreditkortnummer, det har fungerat kanon!
Och som vanligt, man måste jaga dem, då de flesta artiklarna de säljer inte finns på deras eget lager utan blir backorder även om de säger annat.
Jag tror man kan lita på dem till 100 %, blåser de en kund är de körda för gott.
Skriv svar