Vad passar att sätta rakt i??

20000:- och uppåt.... jag köpte själv en 454:a borrad till 468:a för 40000:-... då var det ny smidd vev, kolvar, kam, rullyftare, fjädrar, insug, förgasare, vattenpump, ministarter, plus en massa motorarbeten som balansering, borrning, toppdeckning, portade toppar, större ventiler... ja, i stort sett allt nytt eller renoverat och bara startad å varmkörd sen renoveringen...den borde väl ge runt 500 hästar.... men det tycker jag var väldigt prisvärt...Målarn59 skrev:Vad kN V en vettig peng att betala för en komplett 427 ngn?
Vad är det bästa/enklaste/billigaste sättet enligt er att få 300hk i en corvette 76Målarn59 skrev:Nykommling o allt det blev lite galet inte bara nykommling på sida även nykommlings hacker det kan bara bli fel
vad vill du ha för fälgarna om du säljer demStingray73 skrev:Vad skall du ha för den ?
Nu svarade du på ett gammalt inlägg KrilleKrilleN skrev:Vad är det för saker i 427an...lättare att sätta ett värde om man vet vad det är för grejor.
MVH Krille
Jag vet inte om du frågar mej eller inte men ngra fälgar ska inte säljasmodde bidde skrev:vad vill du ha för fälgarna om du säljer demStingray73 skrev:Vad skall du ha för den ?
Mest så jag vet om det är lönt att eventuellt vänta
Nej jag frågar stingrayMålarn59 skrev:Jag vet inte om du frågar mej eller inte men ngra fälgar ska inte säljasmodde bidde skrev: vad vill du ha för fälgarna om du säljer dem
Mest så jag vet om det är lönt att eventuellt vänta