Cab med bänk bak?
Cab med bänk bak?
Jag är sugen på att skaffa en Corvette-cab. Jag inser att en corvette-cab är byggd för två personer. MEN finns det något utrymme bakom stolarna? En del bilar som är byggda för två har ju en liten bänk eller så bakom förar- och passagerarstolen där ett barn i nädfall kan åka med. Hur är corvette-cabbarna byggda? Tänkte främst på C3 och C4 modellerna, Har ej hittat några bra bilder på utrymmet bakom stolara trots väldigt letande.
Mvh Shootking
Mvh Shootking
Senast redigerad av shootking den tis jun 12, 2007 13:07, redigerad totalt 1 gånger.
Tyvärr
Riktiga sportbilar har inget baksäte.
Ska du ha baksäte får du köpa porsche ,camaro jagga eller liknade junk,till och med ferrari gör väl bilar med baksäten nu..
Men bak i couper brukar en del ha barn faktiskt,men bältningen är ju ett problem ,och här i sverige så har vi ju kanske överdrivet säkerhetstänk ibland.
men det är ju en befrielse att slippa ungarna ibland..
Ska du ha baksäte får du köpa porsche ,camaro jagga eller liknade junk,till och med ferrari gör väl bilar med baksäten nu..

Men bak i couper brukar en del ha barn faktiskt,men bältningen är ju ett problem ,och här i sverige så har vi ju kanske överdrivet säkerhetstänk ibland.
men det är ju en befrielse att slippa ungarna ibland..

Re: Tyvärr
Och kanske också frun imellan åtIngo skrev: men det är ju en befrielse att slippa ungarna ibland..

Hade en gång en C5-99, Z06 Fjädrar & hämmare, SLP Underdrive Pulley, Dynatech Headers, Corsa Tiger Shark Exhaust.
Re: Tyvärr
Så sant så santJari skrev:Och kanske också frun imellan åtIngo skrev: men det är ju en befrielse att slippa ungarna ibland..

1968 Corvette Convertible 427/400Hp Tripower.
Frun har dragit så det är inga problem längre!!!
Men min son och hans halvbror vore ju nice att få in... Men jag vill ju ha en vette ju! *dilemma*
Tja, det blir helt enkelt till att ha två bilar påställda på sommaren helt enkelt. Dels sommarbilen och sen den gamla träkiga kombin. Jaja, vad gör man inte. Blir nog inte en vette förrens till nästa sommar men då!
/Shootking
Men min son och hans halvbror vore ju nice att få in... Men jag vill ju ha en vette ju! *dilemma*
Tja, det blir helt enkelt till att ha två bilar påställda på sommaren helt enkelt. Dels sommarbilen och sen den gamla träkiga kombin. Jaja, vad gör man inte. Blir nog inte en vette förrens till nästa sommar men då!
/Shootking