Utan att begripa det riktigt så ser det ju jäkligt fint ut är inte så tekniskt bevandrad kan jag avslöja
Livsnjutare,En dag i taget =),svag för corvette c5 z06
Im back!
Corvette c5 targa-97 såld
Corvette c5 targa -99 såld
Corvette c6 han -05 såld
Corvette c6 competion -08 såld
Mikael Jarl Laholm
Jag har planer på kompressor i vår, så jag funderar på long tubes samtidigt men är orolig för ökat buller när man ligger och kör landsväg. Hur blir det för dig? mvh Jonne
Jonne skrev:Jag har planer på kompressor i vår, så jag funderar på long tubes samtidigt men är orolig för ökat buller när man ligger och kör landsväg. Hur blir det för dig? mvh Jonne
tjena jonne
ja klart det låter mer men enligt vad jag förstår så är avgasdelen väldigt viktig om du ska köra kompressor,så i med öronpluttarna å ner med pedalen
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
Nja, kitet ska fungera på en i övrigt helt orginalbil så man måste inte byta till headers, men det bättrar på effekten.
Bullret är väldigt avgörande för mig så jag måste forska lite till innan jag bestämmer mig.
Jonne skrev:Nja, kitet ska fungera på en i övrigt helt orginalbil så man måste inte byta till headers, men det bättrar på effekten.
Bullret är väldigt avgörande för mig så jag måste forska lite till innan jag bestämmer mig.
har du inte skitbråttom så ska jag ner till vette.se å fixa koppling nån gång i mars troligen då kan du ju passa på att testa min om du vill så kan du avgöra själv om det låter för mkt.
// Anders
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes
Jo det stämmer. Det är aningen norr om Stockholm i riktning Norrtälje.
Jag har planer på att få det gjort innan säsongen kommer igång, kanske april. Jag vet inte hur långt före som Anders på Vette vill ha bokningen och ev. handpenning, men om det funkar så provlyssnar jag gärna på din maskin. Jag får tacka för erbjudandet. Jonne.
Jonne skrev:Jo det stämmer. Det är aningen norr om Stockholm i riktning Norrtälje.
Jag har planer på att få det gjort innan säsongen kommer igång, kanske april. Jag vet inte hur långt före som Anders på Vette vill ha bokningen och ev. handpenning, men om det funkar så provlyssnar jag gärna på din maskin. Jag får tacka för erbjudandet. Jonne.
om vädret tillåter och anders på vette har tid ( ska i me ny koppling ) så åker jag ner i mars kan hojta till före isf.
//anders
c5 z06 2002
A&A kompressor
pfadt co
B&M ss
cartec xtreme koppling
alu sh
Lg longtubes