Någon som vet om det är mycket svårare att lacka en corvette än en vanlig bil? Eller räcker det med nån vanlig lackfirma?
Någon som känner till någon bra i skaraborg??
Vad ska jag ha för färg??
MVH
Ja de var ju en bra fråga, det finns gul, blå, grön, röd, vit och en massa andra färger de är bara att väljaanders-j skrev: Vad ska jag ha för färg??
MVH
det är lite svårare att lackera en corvette än en "vanlig bil".anders-j skrev:Nu börgar det äntligen dra ihop sig så jag iaf borde börga leta lackerare till bilen
Någon som vet om det är mycket svårare att lacka en corvette än en vanlig bil? Eller räcker det med nån vanlig lackfirma?
MVH
det är lite svårare att lackera en corvette än en "vanlig bil".anders-j skrev:Nu börgar det äntligen dra ihop sig så jag iaf borde börga leta lackerare till bilen
MVH
Som sagt skitsnyggt när den är ren.. Min förra var svart o på våren när all pollen o grejer satte fart såfick man ju tvätta i gång om dagen..barracuda skrev:Har själv en svart cab, grymt snygg NÄR den är ren, men de är inte så ofta, händer att jag tvättar min 4 gånger på en veckamen som sagt, grymt snygg
Bara att hålla med.. har också en svart som ser väldans bra ut när den är ren, vilket den är i ca 3 minuter efter tvätt. Kommer heller aldrig mer skaffa mig en svart.... blir nog en röd nästa gång... Någon har sagt att en sportbil ska vara rödbarracuda skrev:Har själv en svart cab, grymt snygg NÄR den är ren, men de är inte så ofta, händer att jag tvättar min 4 gånger på en veckamen som sagt, grymt snygg när den är ren! jag köper inte en svart corvett igen.
orange kommer se skumt ut till inredningen, jag skulle ha sattsat på rödmetallic
eftersom att du har bytt nästan all plast så måste du vara grymt noga med underarbetet, men de gör väll lackeraren