köpa fälgar på ebay

Här kan vi ta upp frågor som handlar om att köpa bil på nätet och att importera från utlandet.
Användarens profilbild
tintin06
Nykomling
Nykomling

köpa fälgar på ebay

Inlägg av tintin06 »

Jag beställde 4 kromade z06 18x9,5 fälgar på amerikanska ebay och hoppades att inte bli blåst. efter en vecka kom dom hem och HURRA ,super finish på både utseende och krom det bästa av allt,priset 6088 sek inkl kromade muttrar och centrumkåpor och flygfrakt :lol: :lol:
Användarens profilbild
lasse59
Nykomling
Nykomling

Fälgar

Inlägg av lasse59 »

Hoppas på samma här,är på g hem
bogo
Corvettefantast
Corvettefantast

Re: köpa fälgar på ebay

Inlägg av bogo »

tintin06 skrev:Jag beställde 4 kromade z06 18x9,5 fälgar på amerikanska ebay och hoppades att inte bli blåst. efter en vecka kom dom hem och HURRA ,super finish på både utseende och krom det bästa av allt,priset 6088 sek inkl kromade muttrar och centrumkåpor och flygfrakt :lol: :lol:
Intressant, har själv varit lite sugen på att beställa. Vilken firma/fälgfabrikat köpte du ifrån?
1990 C4, 381 cui, Vortech V2, Victor E-EFI, Autronic SMC, McLeod Street Twin och 6-speed mm mm -inte så mycket "matching numbers" & ofta något som har gått sönder :)
Användarens profilbild
arilau
Corvettefantast
Corvettefantast

Re: köpa fälgar på ebay

Inlägg av arilau »

bogo skrev:
tintin06 skrev:Jag beställde 4 kromade z06 18x9,5 fälgar på amerikanska ebay och hoppades att inte bli blåst. efter en vecka kom dom hem och HURRA ,super finish på både utseende och krom det bästa av allt,priset 6088 sek inkl kromade muttrar och centrumkåpor och flygfrakt :lol: :lol:
Intressant, har själv varit lite sugen på att beställa. Vilken firma/fälgfabrikat köpte du ifrån?
------------------------------------------------------------------vill också veta.ari
Användarens profilbild
tintin06
Nykomling
Nykomling

Inlägg av tintin06 »

säljaren heter "discountrim" som alias men företaget heter Auto parts outlet. Som sagt, bra pris.snabb leverans och super finish på fälgarna.Rekomenderas varmt. :lol:
Skriv svar