Mantorp 13 - 15/8

Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv.
Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
Foppa
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Mantorp 13 - 15/8

Inlägg av Foppa »

Nu gäller det vänner att ladda för nästa helg... :twisted:

Ni som skall pröva era krafter på banracingen kan ju studera spårvalen i förhand på länken på racing sidan... så inga ursäkter pga det accepteras av mig å broder där... :P

Ni som inte vågar mäta era krafter på banan eller i dragracing kan ju komma å visa att ni vet var ni har de fyra hörnen på bilen i slalombanan... 8)
Vågar ni inte det heller så e ni välkomna att heja på era kompisar som sätter sina kunskaper och bil på test... :wink:

Björn, sonen, har värmt upp rodden på Barkarby idag åt barn som vill pröva gymkana något år tidigare än de får ratta en vette på Mantorp... :D
http://www.livedata.se/images/Bilar/hot ... G_1411.JPG

Väl mött på Mantorp!!!

/Peter 360
boXer
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av boXer »

Jaa de vore kul om man sista helgen innan semestern tar slut kom iväg till mantorp oXå - får väll se hur det blir med det - det vore kul iaf
Inte för att raca - men att kolla in alla läckra bilar som kommer dit - för jag hoppas det kommer bilar från hela sverige dit ?? eller ??
´
--= [PLYMKVIST] =--
Kontakt:

Inlägg av Foppa »

ja de kommer ett 80 tal bilar för att raca å ett 20 tal för att kika... sen kommer såna som åker dit efter att ha kollat vädret först... skulle gissa en ca 20 - 30 bilar te...

/Peter 360
Camzor
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Camzor »

Ett 80-tal bilar som ska rejsa!
Hur ska då JAG hinna med tillräckligt många träningrepor inför söndagens tävling så jag kan få hem en pokal? :cry:

/Camilla
Djurvän så länge det gäller hästar under huven
Foppa
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Inlägg av Foppa »

du Camilla de e taktik sen på söndagen kan jag meddela... är ju bracket vi kör så de gäller att fundera ut en viss teknik...

jag prövade en ny förra året å den tog mig te en andra plats... :wink:

vilken taktik som e bäst för dig får du me testa dig fram te... för mig tog det bara 8 år... :oops:

/Peter 360
Camzor
Nykomling
Nykomling

Inlägg av Camzor »

Det är ju just därför jag vill hinna med så många repor som möjligt, så jag får lite underlag för att sätta min tid o förhoppningsvis klara mig hyfsat iaf. :roll:
Har ju aldrig provat på dragracing så det ska bli riktigt skoj, men jag "fegar" lite o deltar i tjejklassen så det inte blir alltför stor konkurrens.
Djurvän så länge det gäller hästar under huven
Foppa
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Inlägg av Foppa »

du hinner jag lovar dig... sen när man ska sätta tiden så virrar man hit å dit iaf... men ett tips e att köra på söndagen addera typ 0,2 - 0,5 s... sen gäller det att släppa gasen innan mållinjen för att inte gå under sin tid... oups nu avslöjad jag mitt trix å alla andra proffsens me.. :oops:

klart du ska köra båda stegarna inte fega ur nu... kan garantera att du finner det roligare att spöa en kille än en tjej... testa så får du se... :wink:
du kommer ju ändå under träningen att köra mot killar så... låt hornen växa... :twisted:

/Peter 360
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Körs det bara Bracket??? :roll:
Foppa
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Inlägg av Foppa »

om tid ges körs det snabbaste bil med...

/Peter 360
boXer
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av boXer »

Jaha - då va man hemma från mantorp - såg några scyssta corvetter där ida oXå och nummer 78 gjorde bra ifrån sig - hehe - tur med vädret var det oXå
fick ihop ett par hundra kort därifrån oXå - några riktigt coola bilder
´
--= [PLYMKVIST] =--
Kontakt:

Inlägg av 69 »

Fy fan va kul det va!
Synd bara att det inte blev så mycket bankörning, hade gärna lärt mig banan lite innan man stod på.
Foppa
Corvettefantast
Corvettefantast
Kontakt:

Inlägg av Foppa »

då får vi fixa så det blir mer sådant nästa år då... :wink:

/Peter 360
Skriv svar