Här kan ni skriva in olika evenemang som ni känner till, söka andra som ska till samma träff osv. Bilder som är tagna på CCS-träffar bör finnas under resp. distriktssida. Tag kontakt med någon av distrikets kontaktpersoner som hjälper till med publiceringen.
Ni som skall pröva era krafter på banracingen kan ju studera spårvalen i förhand på länken på racing sidan... så inga ursäkter pga det accepteras av mig å broder där...
Ni som inte vågar mäta era krafter på banan eller i dragracing kan ju komma å visa att ni vet var ni har de fyra hörnen på bilen i slalombanan...
Vågar ni inte det heller så e ni välkomna att heja på era kompisar som sätter sina kunskaper och bil på test...
Jaa de vore kul om man sista helgen innan semestern tar slut kom iväg till mantorp oXå - får väll se hur det blir med det - det vore kul iaf
Inte för att raca - men att kolla in alla läckra bilar som kommer dit - för jag hoppas det kommer bilar från hela sverige dit ?? eller ??
ja de kommer ett 80 tal bilar för att raca å ett 20 tal för att kika... sen kommer såna som åker dit efter att ha kollat vädret först... skulle gissa en ca 20 - 30 bilar te...
Det är ju just därför jag vill hinna med så många repor som möjligt, så jag får lite underlag för att sätta min tid o förhoppningsvis klara mig hyfsat iaf.
Har ju aldrig provat på dragracing så det ska bli riktigt skoj, men jag "fegar" lite o deltar i tjejklassen så det inte blir alltför stor konkurrens.
du hinner jag lovar dig... sen när man ska sätta tiden så virrar man hit å dit iaf... men ett tips e att köra på söndagen addera typ 0,2 - 0,5 s... sen gäller det att släppa gasen innan mållinjen för att inte gå under sin tid... oups nu avslöjad jag mitt trix å alla andra proffsens me..
klart du ska köra båda stegarna inte fega ur nu... kan garantera att du finner det roligare att spöa en kille än en tjej... testa så får du se...
du kommer ju ändå under träningen att köra mot killar så... låt hornen växa...
Jaha - då va man hemma från mantorp - såg några scyssta corvetter där ida oXå och nummer 78 gjorde bra ifrån sig - hehe - tur med vädret var det oXå
fick ihop ett par hundra kort därifrån oXå - några riktigt coola bilder