Lite nya bilder
Lite nya bilder
Jag tog lite nya bilder på pärlan. Det kan ju vara roligt att ha lite "före"-bilder innan man börjar mecka styling på allvar.
http://www.garaget.org/?car=87403&image=800385
Ta en titt på länken ovan!
http://www.garaget.org/?car=87403&image=800385
Ta en titt på länken ovan!
Ta en titt på madland.se vettja!
Ptja, blackout och Corvettekåpa fram ligger väl överst på listan. Sedan blir det väl annat allteftersom.forsberg skrev:va ska du göra me bilen da![]()
![]()

AndersC5 skrev:Läckra bilder!!
Hur gör man för att få så fina bilder??
Ehrm, vad svarar man på det? Hehe, huvudsaken är att ta flera foton med olika slutartid t.ex.

undrar vilken slutartid du hade på dem första bilderna du tog..Madland skrev: Hehe, huvudsaken är att ta flera foton med olika slutartid t.ex.![]()

C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Kolla på Bettan här!
Körde minst tre olika slutartider per bild, och exakt vilken minns jag inte. Kameran visar när ljuset är "optimalt" och sedan utgick jag från det +/- 1 till 3 eller mer, är du med?forsberg skrev:undrar vilken slutartid du hade på dem första bilderna du tog..Madland skrev: Hehe, huvudsaken är att ta flera foton med olika slutartid t.ex.![]()
![]()
![]()
Ett exempel (kortfattat):

jodå..jag är med...men jag skojjade eftersom dina 3 första bilder du visade var kolsvarta...
alltså..

C5:a, 01:a, 6 vxl tripple black = såld
Kolla på Bettan här!
Kolla på Bettan här!
Ah, nu är jag med. Jag var tvungen att låta bilderna vara rätt mörka eftersom den var skitig som fan.forsberg skrev:jodå..jag är med...men jag skojjade eftersom dina 3 första bilder du visade var kolsvarta...![]()
![]()
alltså..

AndersC5 skrev:Jag ska testa lite så fort vädret tillåter
Det tycker jag absolut. Jag är väl ingen mästerfotograf men det mina bilder tar sig väl...

Man tackar.Daviper skrev:Sköna bilder - skönt motiv och härliga himmel-bakgrunder!