post Mantorp
post Mantorp
Ornet, Ann-Sofi, Daniel och Christopher vill tacka arrangörer och deltagare för en super rolig helg.
Ni som anordnar detta kan inte hyllas nog.
Tack.
club Corvette Sweden är unik och fantastisk!
Ni som anordnar detta kan inte hyllas nog.
Tack.
club Corvette Sweden är unik och fantastisk!
548/Ornet
CCSR styrelse
Corvette-75 Cupé
0571-30518
CCSR styrelse
Corvette-75 Cupé
0571-30518
Fortsätter på detta inlägg då...
Det var vår första Mantorp-helg med klubben och det var helt suveränt!
Gav väl kanske lite för mycket mersmak för det kan bli jobbigt för Magnus nu när jag vill ha ut mer effekt av bilen
O ett tack till Peter för peppningen att köra båda stegarna, det blev ju iaf tre extra repor för mig då, men vad var det du skrev om att det tog dig åtta år att ta en andraplacering i Dragracingen? Mig tog det bara en dag!
Men vi behöver ju inte nämna att jag bara hade fyra motståndare i min klass va?
Skämt o sido så var det en MYCKET trevlig helg som antagligen resulterar i en massa besök på Blackrace runt om i Stockholms-trakten.
Stort tack till er som arrangerade och agerade funktionärer under denna helg!
/Camilla
Det var vår första Mantorp-helg med klubben och det var helt suveränt!
Gav väl kanske lite för mycket mersmak för det kan bli jobbigt för Magnus nu när jag vill ha ut mer effekt av bilen

O ett tack till Peter för peppningen att köra båda stegarna, det blev ju iaf tre extra repor för mig då, men vad var det du skrev om att det tog dig åtta år att ta en andraplacering i Dragracingen? Mig tog det bara en dag!

Men vi behöver ju inte nämna att jag bara hade fyra motståndare i min klass va?

Skämt o sido så var det en MYCKET trevlig helg som antagligen resulterar i en massa besök på Blackrace runt om i Stockholms-trakten.
Stort tack till er som arrangerade och agerade funktionärer under denna helg!
/Camilla
Djurvän så länge det gäller hästar under huven
Det svåraste med träffen var ju att hålla det utlovade vädret men det gick ju...
Du Camilla all heder åt din placering å kul att du fick en pokal... ställ den nu i bokhyllan å låt sedan Magnus ha sin lilla pokal bredvid din så att det svider för honom...
Hälsa Magnus att jag vet hur det känns... har själv vart utsatt för samma plågsamma behandling av att damen i huset körde bättre...
Ann-Sofie behöver man väl inte säga det åt som tog i så tidtagarmaterialet for all världens väg för att ta första platsen... suveränt rattat runt konerna...
Christopher behöver absolut inte tacka är vi och främst JAG som skall tacka honom för att han tog hand om Björn...
Vill även passa på att tacka alla andra som hjälpte till att göra sonen Björns helg så kanon, fick stanna å köpa plåster å stoppa i öronen på vägen för allt kul han skulle berätta på vägen hem som han gjort...
/Peter 360

Du Camilla all heder åt din placering å kul att du fick en pokal... ställ den nu i bokhyllan å låt sedan Magnus ha sin lilla pokal bredvid din så att det svider för honom...

Hälsa Magnus att jag vet hur det känns... har själv vart utsatt för samma plågsamma behandling av att damen i huset körde bättre...

Ann-Sofie behöver man väl inte säga det åt som tog i så tidtagarmaterialet for all världens väg för att ta första platsen... suveränt rattat runt konerna...

Christopher behöver absolut inte tacka är vi och främst JAG som skall tacka honom för att han tog hand om Björn...
Vill även passa på att tacka alla andra som hjälpte till att göra sonen Björns helg så kanon, fick stanna å köpa plåster å stoppa i öronen på vägen för allt kul han skulle berätta på vägen hem som han gjort...

/Peter 360
Foppa skrev:Det svåraste med träffen var ju att hålla det utlovade vädret men det gick ju...![]()
Du Camilla all heder åt din placering å kul att du fick en pokal... ställ den nu i bokhyllan å låt sedan Magnus ha sin lilla pokal bredvid din så att det svider för honom...![]()
Hälsa Magnus att jag vet hur det känns... har själv vart utsatt för samma plågsamma behandling av att damen i huset körde bättre...![]()
Ann-Sofie behöver man väl inte säga det åt som tog i så tidtagarmaterialet for all världens väg för att ta första platsen... suveränt rattat runt konerna...![]()
Vill även passa på att tacka alla andra som hjälpte till att göra sonen Björns helg så kanon, fick stanna å köpa plåster å stoppa i öronen på vägen för allt kul han skulle berätta på vägen hem som han gjort...![]()
/Peter 360

Corvette 1988:a / 1675
Det var ju grymmt bra!
Vad hade han för slutfart? Samt 60 fots tid?
Kan man lita på tidtagningen? (inte för att jag misstror på något sätt bara undrar om tidtagningen följer FHRA:s och SBF:s regler eller om det är helt hemmamekat!)
Vad var det för bil? /motor? vilka mods? rena racing slicks eller e-märkta gatgodkända slicks? hur mkt NOS? utvxling? manuell/automat?
Gatreggad? mm?
Är nyfiken så skriv!!!

Vad hade han för slutfart? Samt 60 fots tid?
Kan man lita på tidtagningen? (inte för att jag misstror på något sätt bara undrar om tidtagningen följer FHRA:s och SBF:s regler eller om det är helt hemmamekat!)
Vad var det för bil? /motor? vilka mods? rena racing slicks eller e-märkta gatgodkända slicks? hur mkt NOS? utvxling? manuell/automat?
Gatreggad? mm?
Är nyfiken så skriv!!!

-69, 502, Coupé
det kommer på sidan sedan mer tids info...
det är ju Mantorps tidtagning anläggning som användes så du får avgöra sannolikheten själv hurvida den ger rätt värden lr ej,,,
du får kontakta Jocke själv för mer info om bilen...
alla dina frågor lät precis som på Mantorp fast då va de 100 pers som frågade... nu tar ja rast från det här ett tag... har ett jobb att göra för att få ihop lönen först nu...
/Peter 360
det är ju Mantorps tidtagning anläggning som användes så du får avgöra sannolikheten själv hurvida den ger rätt värden lr ej,,,

du får kontakta Jocke själv för mer info om bilen...

alla dina frågor lät precis som på Mantorp fast då va de 100 pers som frågade... nu tar ja rast från det här ett tag... har ett jobb att göra för att få ihop lönen först nu...

/Peter 360