Prylshopen

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
jonce
Corvettefantast
Corvettefantast

Prylshopen

Inlägg av jonce »

Hej mina vänner! Jag har en liten undran, varför jag inte ges möjligheten att ( mot pristillägg) inte kan köpa ryggsäck,racingpike tröja o andra föremål från prylshopen utan att bli förväxlad som en fanatisk :evil: FISKARE :evil: .jag tycker att den valfriheten skall man kunna ha. jag vill ju bara köpa en clubryggsäck o en racingpike som jag nu tyvär får avstå ifrån, det kanske är en bagatell för en del men som sagt var, är det corvettcluben som jag betalar medlemsavgift i så vill jag för allt ivärlden inte ha något annat märke som representerar min samhörighet med val av hobbybil.ja är som sagt ingen fiskare. Mvh Jan ( Jag vet mycket väl vad bahco är så komt. är överflödiga ang det.)
COOLMACHINE
Corvetteexpert
Corvetteexpert

Inlägg av COOLMACHINE »

Vadå fiskare? vad menar du? :?

8)
Thumbs Up!
Pedal Down!

"No one shall leave this earth, without ever owning a Corvette"
jonce
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av jonce »

Jag vet inte om jag har missupfattat det hela, men nog ser jag en fisk och en metkrok under ordet bahco på logot (den orange märket med vit text där det står bahco) Mvh Jan :)
Skriv svar