Nää!
Det fixade sig inte.
Jag körde med mina gammeldäck, men tack för erbjudandet Frisk!
Det var ett evigt strul med tidtagningen och efter fyra tim hade jag bara hunnit köra tre repor.
Inget av tidkorten var fullständiga
På första repan det saknades helt tider.
Nästa gång saknades 1/4 mils tiden helt.
På sista repan saknades sluthastigheten.
Så det gick ju inte att se om ändringarna jag gjorde mellar reporna förbättrade tiderna eller inte.
Det var Persåkers tidtagning som strulade, samma utrustning strulade på Malmby för två år sedan också.
Sedan kom regnet och vi åkte hem och fikade som sig bör i Corvettekretsar!
Den enda ET jag fick blev 13,43 eller nåt sådant, någon sluthastighet fick jag inte.
Spinner ju fortfarande hela ettan ut, så jag hade verkligen behövt de där slicksen idag.
388ci 460HP 480ft/lbs
Trick Flow heads, 750 CFM Holley HP, Performer RPM
CS XR280 Solid Roller 242/248 @ 0.050 .570 in /.576 ex
Eagle ESP crank, Manley rods 6.0" Probe SRS pistons 11.3 CR
http://www.youtube.com/watch?v=oPeSXs-UDIw
ET 12.57/188km/h