Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Madick1 skrev:Ser roligt ut åker till Gotland (fårö) på måndag hade helst åkt i GTOn och tagit en sväng på banan jag med, men den är tyvärr ingen packåsna
Snygg bil också
Extra underkläder, en t-shirt, tandborste och en rejäl plånbok tar väl inte så mycket plats
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Madick1 skrev:Ser roligt ut åker till Gotland (fårö) på måndag hade helst åkt i GTOn och tagit en sväng på banan jag med, men den är tyvärr ingen packåsna
Snygg bil också
Extra underkläder, en t-shirt, tandborste och en rejäl plånbok tar väl inte så mycket plats
/Lars/
Nej men tjejen två barn och all jävla massa skräp vi måste ha med tar plats Var dock på Rudskogen före helgen o gasa så jag skall väl inte klaga
Snygg bil också
Tack!
Fick privatlektion i körteknik - behövligt!
Det är aldrig för sent att ha en lycklig barndom.
C6 Coupé -07 Machine Silver A6 Z51 B&B Fusion