Söderhamn
Söderhamn
Vi ett par från Söderhamn som är nya på forumet. Efter åkt Camaro Z28 ett par år, Har vi nu uppdaterat rejält till en Corvette C6 - 2006. Vill bara säga Hej till alla på forumet, Kasta upp en bild & önska en fortsatt trevlig & bilvänlig Sommar.
- Bilagor
-
- DSC00696.JPG (93.05 KiB) Visad 5534 gånger
-
- Corvetteälskare
- Kontakt:
Re: Söderhamn
Välkommen! 

Tack ni som tittat in......Mera bilder kommer efter jag / Vi uppdaterat..Kommer mera *L*
Har nu haft bilen i 2,5 Månad. Jätte nöjd & allt har fungerat bra. Har hunnit med att prova på en massa underbara mil *Ca 500Mil*
Har även köpt & monterat på ....B&B Longtube headers ....B&B X-pipa....B&B Bullet med ovala pipor
*Låter sjukt Nice Nu kan jag lätt erkänna* K&N charger insug. Även inredning detaljer *Färgmatchad inredning* *Mattor* Och ZR1 Fälgar. Nästa inköp under vinter/Våren Går jag på VägHållning. Var inte riktigt överens med Lådan, Men märker att jag hela tiden vänjer mig/Lär mig den. 6 Stegad Automat. Och fått en liten effekt knuff med systemet & Insug. Trevlig bil detta.
Har även köpt & monterat på ....B&B Longtube headers ....B&B X-pipa....B&B Bullet med ovala pipor
*Låter sjukt Nice Nu kan jag lätt erkänna* K&N charger insug. Även inredning detaljer *Färgmatchad inredning* *Mattor* Och ZR1 Fälgar. Nästa inköp under vinter/Våren Går jag på VägHållning. Var inte riktigt överens med Lådan, Men märker att jag hela tiden vänjer mig/Lär mig den. 6 Stegad Automat. Och fått en liten effekt knuff med systemet & Insug. Trevlig bil detta.

- Bilagor
-
- DSC00711.JPG (82.54 KiB) Visad 4898 gånger
-
- DSC00704.JPG (98.76 KiB) Visad 4898 gånger
Riktigt fint med Zr1 fälgarna! 

Kastar in ett par bilder till.....
- Bilagor
-
- DSC00719.JPG (91.37 KiB) Visad 4727 gånger
-
- DSC00717.JPG (69.97 KiB) Visad 4727 gånger
-
- DSC00715.JPG (85.92 KiB) Visad 4725 gånger
- WolfMan
- Corvetteälskare
- Kontakt:

A Nice Humbel Dude Ho Like Car´s Ho Runs On Alcohole.
[My Corvette C6 http://www.garaget.org/?car=135333 ]
[My Corvette C6 http://www.garaget.org/?car=135333 ]