Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Haha ja de e lite betong som brändes bort på en fest en gång
Jag har fortfarande en corvette-pryl som e din liggandes i mitt garage, Micke! Jag kanske ska få tummen ur nån dag och komma in med den och hälsa på.
Jag har för 1 månad sen äntligen fått in en rörläggare i garaget så nu har jag en utslagsback med kallt och varmt vatten också i garaget. En höna som är sjuk och 3 kaniner bor också i garaget numera... så jag måste putta ut corvetten innan jag startar den annars dör dom på fläcken!
gbak skrev:Du får väl börja med att visa ditt eget garage!
Så vi vet vart ribban ligger.....
Jag la ju upp... var e era garage nu då? Upp med bilder nu... och inga fler på sånna där utställningshallar och miljadärhem haha Jag får ju snart ta bort mina poster... Precis som in the good old days ...
gbak skrev:Du får väl börja med att visa ditt eget garage!
Så vi vet vart ribban ligger.....
Jag la ju upp... var e era garage nu då? Upp med bilder nu... och inga fler på sånna där utställningshallar och miljadärhem haha Jag får ju snart ta bort mina poster... Precis som in the good old days ...
Äh...va fan, man ligger i lä där. Mitt garage är inte klart än. Jag har bara rivit 4 hästboxar och inte hunnit med nåt annat. Jag väntar nog med att lägga upp bilder.
/Benny
Röd Corvette C4 86:aCCS medlem 3091 Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Lars J skrev:745 och vett74 varför lägger ni inte upp några fina bilder från månen också, om ni inte vill visa era egna garage
/Lars/
Tyvärr har jag inget fint garage att visa upp för närvarande.
Men då jag läste tråden kom jag att tänka på det här garaget & projektet som jag trodde att fler skulle uppskatta att se, men till dom som tog illa upp för att jag gjorde det, ber jag om ursäkt
Och om det är någon som vill kan jag radera inlägget.
Lars J skrev:745 och vett74 varför lägger ni inte upp några fina bilder från månen också, om ni inte vill visa era egna garage
/Lars/
Men då jag läste tråden kom jag att tänka på det här garaget & projektet som jag trodde att fler skulle uppskatta att se, men till dom som tog illa upp för att jag gjorde det, ber jag om ursäkt
Tack för länkarna som visade drömgaragen!! Mycket kul att se!
Har tyvärr inget vidare märkvärdigt garage att visa upp jag heller men om någon önskar kan bild läggas upp.
Skulle vara kul att se garagen från månen!
/Lars/
LoL Första gången du surfar på internet? Eller e du en sån som jag var en gång i tiden hehe ett troll?
Klart vi vill se fräcka garage hehe men det hade väl varit kul, som trådskaparen var inne på, att få se hur våra garage ser ut! Hur övervintrar våra skönheter... inte hur eller vad man kan bygga om man har några miljarder på kontot!
Ornet? Finns han kvar här?? Han höll ju på att bygga ett stort garage... hur blev det med det?
Jag tror ingen vill se min kolgruva till garage
Har bara bilen i ett flerbilsgarage på sommarn och ett ouppvärmt garage i mor å fars stuga på vintern,inte skoj å meka direkt...
Hej mina vänner ! Det är okej att dröma sig bort nån gång men handen på hjärtat en bil är ju bara EN BIL lite stål,plast gummi o annat dött material. Det är känslan som man känner när man kör eller försöker kontrollera känslan som man får en kick av annars är ju bilen bara en bil, inget annat.skulle mig personligen aldrig falla mig in att lägga oehörda pengar o tid för att "bädda ner en bil, ja menar jag kommer att dö en vacker dag , skulle jag då tänka tanken om "bilen har det varm ogott eller är frisk eller är ren" sen förstår jag folk som vill värna om sina ekonomiska intressen för att hålla den iordning men det är en annan sak. (Vilka uppmuntrande ord inför hösten va ) Mvh Jan
Hmm!
Tanken med tråden var att det är kul att se andras förvaring av bilen och hur man löst det. Själv har jag ett litet kallgarage fullt med sånt som givetvis inte skall vara där, krukor,barnvagnar och skräp. Då drömmer man om en verkstad att jobba i. Det är ju jättekul att se Crillos och Ornets fina garage
Här kommer det lite gammla bilder på mitt garage eller mina två som jag rev väggen i mellan och lyckades på så sätt få 60 kvm med billyft
I dag tar man ju inga bilder av garaget utan nu e det ju sönderskruvade dela mm för att få dom på rätt ställe igen förhoppningsvis
Ja en gång i tiden hade man ett nytt garage,men det är en svunnen tid.Tyvär inga bra bilder innifrån,men här kommer en i alla fall:
Fast jag har nu i sommar också byggt och sett till att jag kan ha 2 bilar i källaren
Och här ser man hur cabben är vinter förvarad nu i källaren
Här är mitt. Vänstra dörren är en carport, högra porten är ett enkelgarage utan värme. Mittengaraget har gott om plats, värme, och en verkstadsdel med fast tryckluftsinstallation. Tur för mig att förra ägaren var bilentusiast.
Klinker's på golvet och kakel på väggarna är på plats, håller just nu på med arbetsbänk (köksbänk/skåp från IKEA).
Det som är kvar är diskho + anslutning, lite eldragning, darttavla, dator + lite småkrafs.
Har jobbat varje kväll under de senaste veckorna så jag börjar bli rätt så ledbruten (man är ju ingen ungdom längre) och trött på att aldrig bli klar, men nu är det nära.....