Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
Nu börjar det bli hög tid att ställa in Vetten i garaget för vinterdvalan. Besiktning gjordes igår med ett litet mumlande om att "sidoblinkers saknas men blabla..."
Resultatet blev iaf rent papper så det är bara att köra ut henne när vårsolen torkat upp vägarna efter vintern. Har redan börjat känna av abstinens så det kan bli en tuff vinter, men en tripp till hennes hemland i Januari ska förhoppningsvis lindra besvären då det lär blir lite inköp av godsaker åt henne förutom andra nöjen i Karibien o Florida.
Hoppas på en kort, intensiv vinter och ser fram emot nästa säsong som förhoppningsvis kan ge fler dagar med taket av! (Kanske några hästar till så jag kan ta förstaplaceringen på dragracingen nästa år )
Hmmm...
Det DÄR förklarar ju rödlyktan! Det var inte så att jag var för het utan bara för lite dricka o smörande, ska tänka på det till nästa år då
Hoppas det blir en bra vinter för ditt alternativa fordon *smörar*
Tjaaaaaaaaaaaaaaa.......
Tydligen fuskas det med starterns dosa
Nej, det gör det nog inte, var nog jag som var lite för het i starten o lyckades komma iväg för snabbt på mitt finalrace.
Vad man gör på Mantorp är väl att njuta av gummirök, bensinångor och vackra bilar i höga farter. En helg som bara den gör medlemsskapet värt pengarna enligt min mening iaf. O har man så bra arrangörer som t o m kan fixa vädret så är ju helglyckan total!