Går det att köpa ny inredningsmatta?
Går det att köpa ny inredningsmatta?
Hej,
Har precis köpt mig en C5 cab, problemet är att det är beige cab och beige inredning, stolar m.m. Jag vill ha svart!
Stolarna och cabben har jag sett att jag kan köpa nya svarta men jag hittar inte mattan både i kupèn och bagageutrymmet, finns det eftermarknadsprylar eller finns det skräddare som fixar detta?
Tack på förhand!
//Jocke
Har precis köpt mig en C5 cab, problemet är att det är beige cab och beige inredning, stolar m.m. Jag vill ha svart!
Stolarna och cabben har jag sett att jag kan köpa nya svarta men jag hittar inte mattan både i kupèn och bagageutrymmet, finns det eftermarknadsprylar eller finns det skräddare som fixar detta?
Tack på förhand!
//Jocke
Corvette C5 Cabriolet ´99
Re: Går det att köpa ny inredningsmatta?
Visst finns det!
Kolla t ex http://www.ecklers.com/product.asp?pf_i ... pt_id=1632.
Går att nog även köpa via vette.se eller vetteparts.se.
Kolla t ex http://www.ecklers.com/product.asp?pf_i ... pt_id=1632.
Går att nog även köpa via vette.se eller vetteparts.se.
1962 Convertible
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
Tidigare Corvetter: 1968 Corvette Conv, 1966 Corvette Conv, 2000 Corvette Coupé, 2002 Corvette Z06
www.racefactory.se
eller EBAY.com, både begagnat el. nytt
Tackar!
Bara att handla nu då!
//J
Bara att handla nu då!

//J
Tack för tipset!
Den är nu inhandlad, bara resten som saknas nu då..
//J

Den är nu inhandlad, bara resten som saknas nu då..

//J
Kul att det dök upp en uppsättning mattor lagom när man läst att du sökte efter det här!
Lycka till med resten!!
Lycka till med resten!!

Jag har tva kompletta svarta Z06 stolar som jag saljer at en kund om det ar av intresse ?EsCos skrev:Tack för tipset!![]()
Den är nu inhandlad, bara resten som saknas nu då..![]()
//J
RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
Anders:
Det låter mycket intressant - kan man ringa dig på nåt nummer eller vill du ringa mig?
/Jocke - 070-410 51 58
Det låter mycket intressant - kan man ringa dig på nåt nummer eller vill du ringa mig?
/Jocke - 070-410 51 58
Slå mig en signal alternativt att jag försöker hinna med att ringa imorgon fredag, det är första arbetsdagen efter vår semester så jag misstänker att det blir lite körigt .....EsCos skrev:Anders:
/Jocke - 070-410 51 58

RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm