Motioner, diskussioner och så vidare..
CCS Årsmöte 2010
-
Mange_C5
- Corvetteexpert

CCS Årsmöte 2010
För oss som inte hade möjlighet att deltaga, finns det någon som är intresserad av att berätta något om årsmötet?
Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero
Roadsport, nytt reglemente och nya möjligheter!
http://www.spvm.se/
Aktuellt: Fixar o trixar inför 2017 säsong
Re: CCS Årsmöte 2010
Årets årsmöte var nog det mest besökta på länge. Ca 90 pers. Inga stora frågor diskuterades. Tre motioner kring racing hade kommit in. Bl.a. en från 745.
Årsmötesprotokoll mm kommer.
Om du är intresserad kan jag maila dig(och andra intresserade) racingmotionerna.
/// Ordis
Om du är intresserad kan jag maila dig(och andra intresserade) racingmotionerna.
/// Ordis
Stod det inte att de skulle vara en utlottning av en sommarmötes helg 2011 oxå på årsmötet, missade jag detta eller lurades ni bara 
Stämmer bra, tiden drog iväg men vi kommer att göra den utlottningen i början av november och presentera vinnaren via hemsidan och mail.
/// Ordis
/// Ordis
-
Mange_C5
- Corvetteexpert

pm skickat.Ordf skrev:Årets årsmöte var nog det mest besökta på länge. Ca 90 pers. Inga stora frågor diskuterades. Tre motioner kring racing hade kommit in. Bl.a. en från 745.
/// Ordis
Magnus, C5 Z06 Roadsport/405hk med väghållning och aero
Ordf skrev:Årets årsmöte var nog det mest besökta på länge. Ca 90 pers. Inga stora frågor diskuterades. Tre motioner kring racing hade kommit in. Bl.a. en från 745.
/// Ordis
Givetvis hände det mycket men jag (& Mange, tror jag) är mest intresserad av banracing så resten får någon annan berätta om
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kul att du och andra tyckte att det var bra dag. Vi får försöka hålla samma nivå även nästa år.
Toppen att du engagerar dig för racing. Kontakta även Kenneth Hyvenius och Christer Gräf för Malmby-aktiviteterna.
Styrelsen uppsakattar verkligen att det kom så många medlemmar dessutom från olika håll av landet.
Kommer att träffa Chevrolet och STCC i veckan för att se hur vi drar samarbetet vidare.
Åerkommer med mer info.
Ordis
Toppen att du engagerar dig för racing. Kontakta även Kenneth Hyvenius och Christer Gräf för Malmby-aktiviteterna.
Styrelsen uppsakattar verkligen att det kom så många medlemmar dessutom från olika håll av landet.
Kommer att träffa Chevrolet och STCC i veckan för att se hur vi drar samarbetet vidare.
Åerkommer med mer info.
Ordis
TACK! kontakter redan på GOrdf skrev:Toppen att du engagerar dig för racing. Kontakta även Kenneth Hyvenius och Christer Gräf för Malmby-aktiviteterna.
Ordis
Jag håller dessutom på att förbereda för 2 Gokart körningar denna vinter i Sthlm (Precis som förra året)
Vem tar tag i Corvette Serien 2011 & kan jag hjälpa till
STCC helgerna blir spännade 2011 förutom Chevrolets STCC satsning ryktas det om drygt 50 Camaro Cup
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;