Följer ditt fina arbete här på forumet.
Lars
Det är nog en Champion jag har också har jag för mig.Hånta skrev:Vad är det för märke på kylaren??
Jag har själv köpt en 3radig Champion kylare.Ska bli intressant och se hur bra den kyler![]()
Lars
Halloy Daniel.Smuggler skrev:Ser proffsigt ut!! Vart har du fått tag i Spalfläktarna?
Funderar allvarligt på att köpa det till min också. Tanken på att ha cirka 1kg gammal fläkt mestadels bestående av utmattat järn vispande runt där framme ter sig allt mer märklig![]()
![]()
//Daniel
All input är bra input och det tackar vi för.Anders A skrev:Även om det kan vara som att svära i kyrkan....
/
Jag har alla bilder och fler därtill i större format om du känner att du vill ha.Smuggler skrev: Har precis dragit ut dina bilder på dina förstärkningar av Steeroids styrningen.
Tack Pär.Turbojet skrev:Hej Ricky!
Jag är stum av hur rätt du Jonas och Daniel gör och delar med er till oss.
Jag har ju ett nytt omonterat Steroid kit liggande och en annan kompis i klubben lika så. Kan vi få lite support eller kanske titta på dina modifieringar tro![]()
Pär
Bara kul om man kan vara till någon hjälp.Smuggler skrev:Tack Ricky, men det du lade in här på forumet var tillräckligt för att jag skulle få lite ideer om hur jag skulle göra mitt.
Ursäkta Ricky för min "trådkapning"
Mvh: Daniel
Tack Elisabeth.Elisabeth skrev:Hej Ricky !
Är imponerad av din tråd och ditt arbete, läser och hänger med!!!
Du är helt otrolig.
Timmarna i garaget....... räknas inte de som friskvård ????![]()
![]()
Hälsningar Elisabeth