Är det någon som har kopplat in något sånt här kit själv?
http://97vette.com/howto/airbag/index.html
Finns det att köpa i sverige tro?
airbag
Monterade detta på min -99 för några år sedan och det var ganska rakt på med bra och tydliga instruktioner från GM som följde med paketet.
Jag kunde inte få tag på det i Sverige, har för mig att har att göra med typgodkännande av bilarna och att GM däremed inte får sälja eller montera det här. Beställde det själv från Bob på Fichtner Chevrolet i USA, om du inte hittar telefonnummret på nätet kan jag leta upp det i mina gamla papper. Har för mig att det kostade runt $ 120 inklusive frakt och allt.
Jag kunde inte få tag på det i Sverige, har för mig att har att göra med typgodkännande av bilarna och att GM däremed inte får sälja eller montera det här. Beställde det själv från Bob på Fichtner Chevrolet i USA, om du inte hittar telefonnummret på nätet kan jag leta upp det i mina gamla papper. Har för mig att det kostade runt $ 120 inklusive frakt och allt.
Re: airbag
Försökt att få tag på denna produkten men inte kyckats få tag på någon "over there"!
Är det någon som har en andress eller nått där det finns folk som svarar?
Skulle verkligen vilja installera en sådan i min bil i år!

Är det någon som har en andress eller nått där det finns folk som svarar?

Skulle verkligen vilja installera en sådan i min bil i år!

hej..
lägg gärna upp en address till den sida där man kan beställa ett sånt kitt.. har en dotter på 3 år som mer än gärna vill åka med i pappas bil
Jag behöver ett sånt kitt annars blir jag tvungen att koppla ur den själv...
Tack på förhand
lägg gärna upp en address till den sida där man kan beställa ett sånt kitt.. har en dotter på 3 år som mer än gärna vill åka med i pappas bil

Jag behöver ett sånt kitt annars blir jag tvungen att koppla ur den själv...
Tack på förhand
Är också sugen då det blidde en familjemedlem till förra våren...
C5-2000
CCS #490, Timeattacknu.se 2017 #6
KM2013/2014 - 1:a KM -500hk
KM2014 1:a +500hk
KM2015 2:a -600hk
KM2017 2:a -600hk, 3:a TA Final
CCS #490, Timeattacknu.se 2017 #6
KM2013/2014 - 1:a KM -500hk
KM2014 1:a +500hk
KM2015 2:a -600hk
KM2017 2:a -600hk, 3:a TA Final