Hejsan!
Min låda har lagom börjat slira på 2nd nu.
Så det verkar bara vara att köpa ny låda.
Finns det några alternativ i Sverige, eller är det bara att beställa
från landet i väst?
MVH Micke
Ny starkare 4L60E?
Ny starkare 4L60E?
C5 A4 -02
Chip, Filter, Avgas
Chip, Filter, Avgas
-
- Corvettefanatiker
Re: Ny starkare 4L60E?
Hejsan 1
Hör med TATS i Västerås, han borde kunna renovera din låda ?
!
Hör med TATS i Västerås, han borde kunna renovera din låda ?

Hej!
Tack för tipset!
Ska höra med han med så får vi se.
Mer tips emottages, inget som har något står?
MVH Micke
Tack för tipset!
Ska höra med han med så får vi se.
Mer tips emottages, inget som har något står?
MVH Micke
C5 A4 -02
Chip, Filter, Avgas
Chip, Filter, Avgas
Vi bygger om 4L60E lådor till alla kompressorbilar vi levererar ut, det blir lite overkill med originaleffekt men den lär hålla i all evighet 
Det finns ett flertal i sverige som är duktiga på att renovera lådor, TATS är en av dem. Det blir i varje fall billigare än att ta hem en ny låda från US och vi liksom TATS mfl kan göra hela jobbet eller bara ta hand om lådan som du lämnar in.

Det finns ett flertal i sverige som är duktiga på att renovera lådor, TATS är en av dem. Det blir i varje fall billigare än att ta hem en ny låda från US och vi liksom TATS mfl kan göra hela jobbet eller bara ta hand om lådan som du lämnar in.
RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
Okey låter ju bra.
Bilen är inte helt standard, var väl därför lådan dog på 1månad efter man fått ordning på allt antar jag.
Verkar dock vara svårt att få någon konkret prisuppgift på en renovering med lite finare prylar i lådan.
Bilen är inte helt standard, var väl därför lådan dog på 1månad efter man fått ordning på allt antar jag.
Verkar dock vara svårt att få någon konkret prisuppgift på en renovering med lite finare prylar i lådan.
C5 A4 -02
Chip, Filter, Avgas
Chip, Filter, Avgas
Jag förstärkte min låda hos Transmek i Göteborg. Väldigt nöjd.