Jag tror att det bästa man kan göra, för att få ut det optimala, är att satsa på väghållning !!

Då behövs bara en chaufförPeter Anjou skrev:Hejsan !
Jag tror att det bästa man kan göra, för att få ut det optimala, är att satsa på väghållning !!![]()
![]()
![]()
!! På min bil sitter det nu DRM - coilovers + hårdare krängningshämmare + egentillverkat "Camber Brace", styrresponsen + vägkänslan NU, är som natt och dag innan !!
![]()
![]()
!! Det är lite som att åka gocart, fast det här går fortare !!
![]()
![]()
!!
Grattis till "nya" bilen alltid kul med förbättringar speciellt om man har fixat själv.Peter Anjou skrev:Hejsan !
Jag tror att det bästa man kan göra, för att få ut det optimala, är att satsa på väghållning !!![]()
![]()
![]()
!! På min bil sitter det nu DRM - coilovers + hårdare krängningshämmare + egentillverkat "Camber Brace", styrresponsen + vägkänslan NU, är som natt och dag innan !!
![]()
![]()
!! Det är lite som att åka gocart, fast det här går fortare !!
![]()
![]()
!!
Allt är relativt.....Peter Anjou skrev:Hejsan Göran !
Jag tror att det bästa för tillfället är att köra " lungt " !! Fast det är svårt att hålla sig till " lungt ", ibland !
![]()
!!
Jag har inte gjort några långresor med min C4a bara en vända till Falkenberg & en till Anderstorp och jag blev överraskad hur bra man sattPeter Anjou skrev:Jag sitter väldigt stadigt + framförallt skönt även vid längre färder i mina stolar !![]()
!!