Emmaboda 2012
Moderator: ornet
Emmaboda 2012
Någon som vet om det blir någon superstage i Emmaboda i år??? 
Med vänliga hälsningar,
*** Fidde ***
*** Fidde ***
Re: Emmaboda 2012
Vid frågor om olika CCS aktiviteter rekommenderar jag att först titta i respektive distrikts kalender: http://www.clubcorvette.se/start.html
Därefter om något är oklart kontakta ansvarig.
Svar på frågan:
Superstage Emmaboda är inplanerat i Maj, datum saknas, ansv. Ola Carlsson
Ha det bra
Därefter om något är oklart kontakta ansvarig.
Svar på frågan:
Superstage Emmaboda är inplanerat i Maj, datum saknas, ansv. Ola Carlsson
Ha det bra
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
De andra åren har Emmaboda superstage lagts in på racingsidans kalender, vilket jag tycker verkar vettigast.
Gert har lagt in distrikt syds alla aktiviteter på racingkalendern.
Meningen är väl att såna aktiviteter ska samlas där och att medlemmar från andra distrikt också ska informeras utan att behöva gå in på alla lokala distrikt.
Men tack för svaret
Gert har lagt in distrikt syds alla aktiviteter på racingkalendern.
Meningen är väl att såna aktiviteter ska samlas där och att medlemmar från andra distrikt också ska informeras utan att behöva gå in på alla lokala distrikt.
Men tack för svaret
Med vänliga hälsningar,
*** Fidde ***
*** Fidde ***
Jag håller med dig, visst borde det vara så och jag misstänker att Emmaboda kommer upp på racingsidan så snart ett datum är klart.Fidde skrev:De andra åren har Emmaboda superstage lagts in på racingsidans kalender, vilket jag tycker verkar vettigast.
Ha det bra
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
Det finns faktiskt en aktivitet till i bakfickan som kommer till racingkalendern när det nu preliminära datumet blivit spikat.
Det är en sportbilsträff på Ljungbyhed med bl.a. flygande kilometern.
Gillar din signatur Göran!
/Gert
/Gert
Kul att du & Fidde redan är igång och planerar för sommarens racing.Gert skrev:Det finns faktiskt en aktivitet till i bakfickan som kommer till racingkalendern när det nu preliminära datumet blivit spikat.
/Gert
Hoppas att det är fler som gillar min signatur, kan jag hjälpa till och ordna något för dom som vill komma och titta när vi kör CC på Knutstorp 6 - 8 Juli
Självklart är både du & Fidde (samt alla andra CCSare) varmt välkomna att snacka & kolla Corvette Racing vid alla våra race.
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
Mekar du själv när du rejsar Göran eller har du en stab 
C5-2000
CCS #490, Timeattacknu.se 2017 #6
KM2013/2014 - 1:a KM -500hk
KM2014 1:a +500hk
KM2015 2:a -600hk
KM2017 2:a -600hk, 3:a TA Final
CCS #490, Timeattacknu.se 2017 #6
KM2013/2014 - 1:a KM -500hk
KM2014 1:a +500hk
KM2015 2:a -600hk
KM2017 2:a -600hk, 3:a TA Final
MekaBengt skrev:Mekar du själv när du rejsar Göran eller har du en stab
Jag får göra "allt" själv kolla olja, vatten, bromsklossar & byta bromsvätska innan jag åker till racet och sedan kolla däcktrycket innan varje pass.
Till KM tar jag dock ner hela staben (5 pers & 1 hund) det innebär att jag ska hålla dom med resa, husrum, mat, dryck samt låta dom köra
Om dom mekar
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
Man tackar för inbjudan, det är väl mest troligast att man dyker upp på Knutstorp.745 skrev:Kul att du & Fidde redan är igång och planerar för sommarens racing.Gert skrev:Det finns faktiskt en aktivitet till i bakfickan som kommer till racingkalendern när det nu preliminära datumet blivit spikat.
/Gert![]()
Hoppas att det är fler som gillar min signatur, kan jag hjälpa till och ordna något för dom som vill komma och titta när vi kör CC på Knutstorp 6 - 8 Juli![]()
Självklart är både du & Fidde (samt alla andra CCSare) varmt välkomna att snacka & kolla Corvette Racing vid alla våra race.
Med vänliga hälsningar,
*** Fidde ***
*** Fidde ***
Fick igår info att sportbilsträffen den 21/7 på Ljungbyhed är inställd, så det blir ingen flygande kilometer.
- Inte där den dagen iallafall
Kanske kan få fram ett alternativ? Jobbar såklart på det
Det var ju synd, riktigt roligt på Ljungbyhed.
Bara att hoppas på et nytt datum.
Vet du varför?
Bara att hoppas på et nytt datum.
Vet du varför?
Med vänliga hälsningar,
*** Fidde ***
*** Fidde ***
Arrangören sa att de helt enkelt inte orkade med det.
De hade nog gjort ett alltför digert program för 2012.
De hade nog gjort ett alltför digert program för 2012.
Flygande kilometern hade varit kul Gert, framförallt för oss som har "svårt att svänga"Gert skrev:Fick igår info att sportbilsträffen den 21/7 på Ljungbyhed är inställd, så det blir ingen flygande kilometer.![]()
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Jamen Lars, det lär du dig på Knutstorp 2/7.
Nu skall du även anmäla dig till resan till Mosel_Nürburgring 22/7-29/7 där kan du praktisera det du lärt på Knutan
De e de som kallas timing!
Fast dessa kommentarer oss emellan kanske inte hör hemma i den tråden? I så fall tar moderatorn bort dem.
Ursprunget gäller det ju Emmaboda. Vi får vänta på info tills Ola har fått datum spikat sen kan vi åka dit och roa oss. Skall bli riktigt roligt.
/Gert
Nu skall du även anmäla dig till resan till Mosel_Nürburgring 22/7-29/7 där kan du praktisera det du lärt på Knutan
De e de som kallas timing!
Fast dessa kommentarer oss emellan kanske inte hör hemma i den tråden? I så fall tar moderatorn bort dem.
Ursprunget gäller det ju Emmaboda. Vi får vänta på info tills Ola har fått datum spikat sen kan vi åka dit och roa oss. Skall bli riktigt roligt.
/Gert
Det skall mycket till innan någon moderator rensar eller låser en tråd Gert!
Dock är det väl bra om man inte flummar ut alltför mycket. "Personangrepp/pajkastning" brukar dock åtgärdas snabbt.
Lite information om andra saker som kan vara på gång inom racing är väl aldrig fel. Vi är många som är tacksamma att du har tagit tag i racingsidan här nere i söder Gert.
/Lars/
Dock är det väl bra om man inte flummar ut alltför mycket. "Personangrepp/pajkastning" brukar dock åtgärdas snabbt.
Lite information om andra saker som kan vara på gång inom racing är väl aldrig fel. Vi är många som är tacksamma att du har tagit tag i racingsidan här nere i söder Gert.
/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Helt rätt! I forumet måste man tillåta lite rundsnack, annars dör detLars J skrev:Det skall mycket till innan någon moderator rensar eller låser en tråd Gert!
Lite information om andra saker som kan vara på gång inom racing är väl aldrig fel. Vi är många som är tacksamma att du har tagit tag i racingsidan här nere i söder Gert.![]()
/Lars/
Dessutom tyckte jag att det såg rätt bra ut när du (Lars J.) svängde på Mantorp
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
Inget nytt om Emmaboda?
Maj börjar närma sig.
Maj börjar närma sig.
Med vänliga hälsningar,
*** Fidde ***
*** Fidde ***
Tyvärr samma som tidigare.
Ola väntar fortfarande på svar från arrangören.
/Gert
Ola väntar fortfarande på svar från arrangören.
/Gert