VARNING FÖR HEDIN BIL GBG

Tekniska frågor och svar om Corvetter 2005-Upp
MaxximuS4
Nykomling
Nykomling

VARNING FÖR HEDIN BIL GBG

Inlägg av MaxximuS4 »

VARNING FÖR HEDIN BIL I GÖTEBORG US. CENTER ÅBRO....

Hej

Varnar med stora bokstäver för hedin bil för har nog aldrig stött på oseriösare företag än de.

Lämnade in bilen på en så kallad recall för att taket skulle bytas på min z06 trots att mitt tak inte hade några problem. I papprena man fick hem så stod det klart o tydligt att det skulle ta endast 1 timme och 45 min.

Fick bilen efter två dar och så ser jag att taket glipar i framkant på framrutan, högre på vänster sidan bak, kantstött höger fram, fel nyans, och massa damm i lacken.

Lämnar in den igen och nu har de haft den i ytterligare än vecka utan att de har fixat den.

Pratade med deras vd och han bara lova en jävla massa saker utan att det händer nåt!!!!

Blir så j....förbannad för man har ju haft bilen avställd i ett halv år och sen när man ställer på den så ska den stå på verkstad......
JohnnySG
Nykomling
Nykomling

Re: VARNING FÖR HEDIN BIL GBG

Inlägg av JohnnySG »

Instämmer i varningen. Har blivit ruskigt dåligt bemött där.

Ville köpa en navskiva till min Z06 (ej köpt där) och de lät mig vänta i 45 minuter på att ens testa skivan för att se om den skulle fungera. De sprang bara runt och gjorde annat. Ointresserade och ohjälpsamma. Slutade med att jag lackade och stack utan skivan och en mental not om att aldrig stödja de sinnesslöa, bortskämda säljarna.
Skriv svar