Va bra Axel! Inget hål i huven

Har du ett "luftproblem"?axelg89 skrev:Hej Kjell,
Jo, går faktiskt konstant i funderingarna hur jag ska lösa mitt luftproblem. Ska försöka hålla mig borta från hål i huven!
Jodå funderingarna finns där och har har funnits länge men det är en hel del jobb och vet inte riktigt om jag har tid med ett sådant projekt. Men kul hade det varit.magnum skrev:Hejs
Börjar du att fundera på en LS maskin? Under litern milen och mellan 345 - 630 hästar i orginal skick! Sen dit med en kompressor...
när den och flaskorna åker fram vet man att det är dags att gömma nycklarnamagnum skrev:Hejs
Juste kostym!
Alla fordon är långt ifrån mina. Men nog har du rätt i att det blir lite mycket stundvis. Jag och pappa delar intresset och garaget och ungefär hälften av fordonen tillhör väl mig. Lantbruket står för traktorerna och de tyngre maskinerna (även om just grållen inte används i det)..magnum skrev:Hejs
Var det dina fordon allihop? Jag som tycker det är tillräckligt jobbigt med ett fordon...![]()
Jag ser fram mot vad som ska hända med din lilla Vette!
Maskinen är en LS1 och kommer från en Camaro SS 2002 med strax över 8000 mil på mätaren vilken krockades bakifrån i NJ i september. Och mycket förhandlande, tänkande och planerande samt en del nagelbitande senare står den hemma i garaget och väntar på att få hamna mellan rambenen på corvetten...magnum skrev:Hejs Axel
Vad är det för snurra? Från vilken bil? Mycket intressant!
Jo man kan ju hoppas att lådan hamnar där det skamagnum skrev:Hejs
Perfekt! Lådan på rätt ställe! Ska du ha den i orginalskick eller blir det något värre?