Hej.
Vi har tänkt att ha en dagsutflykt till Kivk med musteriet, lördagen den 7 juli.
Ingen planerad träff i ordets rätta betydelse utan bara en trevlig dag tillsammans.
Det enda som vi har tänkt oss är ett besök på musteriet, besöka Cafe´ Annorlunda (kakfrossa), middag så småningom, lite mysiga småvägar kan vi väl gemensamt hitta.
Vi kör från Karlskrona (Angöringen) kl. 09.00.
Utflykt till Kivik
Utflykt till Kivik
Anders Sandin
2009 Cab
Arctic White
2009 Cab
Arctic White
Re: Utflykt till Kivik
Hej!
Varför inte inkludera ett besök på Sveriges största bilmuseum, Autoseum, i Simrishamn?
Dom har även Café/restaurang! Det tar ca 20 min i lugn takt från Musteriet till museet.
Som alltid har man bytt ett antal bilar samt byggt om utställningen från förra året. Värt ett nytt besök för dom som ev. varit där tidigare!
Kostar bara 80:- i inträde om ni är minimum 10 st som går in i museet, gratis till Cafét.
Autoseum kommer att vara representerade på Nostalgia i Ronneby om ni vill fråga något, eller kontakta mig.
Mikael Ödlund
Kontaktman CCS, i Simrishamn
Varför inte inkludera ett besök på Sveriges största bilmuseum, Autoseum, i Simrishamn?
Dom har även Café/restaurang! Det tar ca 20 min i lugn takt från Musteriet till museet.
Som alltid har man bytt ett antal bilar samt byggt om utställningen från förra året. Värt ett nytt besök för dom som ev. varit där tidigare!
Kostar bara 80:- i inträde om ni är minimum 10 st som går in i museet, gratis till Cafét.
Autoseum kommer att vara representerade på Nostalgia i Ronneby om ni vill fråga något, eller kontakta mig.
Mikael Ödlund
Kontaktman CCS, i Simrishamn