Kunde inte låta bli att svara då jag anser att om en vuxen man har problem med mig och inte kan komma och lösa dom problemen kallar mig för rabiat häxa, hetsig och att jag ska ha bättre framförhållning är så otroligt bra själv... Kom och hjälp till! Var på 17 ställen samtidigt som jag är.. Jag är den som även ser till att det finns en ren toalett för dig att använda, papper att torka dig med. En ren dusch.
Jag som frammatare ser till att DU inte behöver sitta i en alldeles för varm bil alldeles för länge. Kanske därför det hetsiga tempot?? Hursom så lever jag för denna träff, min sjukdom skärmar av mig väldigt mycket och jag älskar att komma och hjälpa till. Jag älskar er som kommer och kör och hur jäkla trevliga ni är (de flesta iallafall).
Den enda som har rätt att kalla mig för rabiat häxa är mitt ex och han känner mig. Tack ni som pratat gott om mig och försvarat mig.
Lars det finns två möjligheter, antingen reder vi ut det du stört dig på eller så får du anse dig straffad för jag kommer i år igen.
Till alla mina hjärtan, vi ses imorgon!!!![/quote]
Man är på såna här träffar för att det är kul, det är mycket möjligt att din syn och min syn skiljer sig i vad man tycker är kul.
Som frammatare bör man behandla sina förare med respekt och ett gott ledarskap.
Tro det eller ej, men jag anser inte gap och skrik vara ett prov på gott ledarskap.
Vi har varit på många tävlingar runt om i landet, mer eller mindre lyckade.
Dock har samtliga fungerat väldigt väl i frågan om att tävlande bilar ska vara redo eller ej utan att man behöver skrika.
Kan du inte hantera situationen på annat sätt än sist så rekommenderar jag dig att besöka andra tävlingar och se hur dom har löst det.
Tyckte det var tillräckligt mycket tjafs och bråk sist utan att behöva en dålig siuation till.
Dessutom en väldigt seg tävling så vi hoppar över mantorp i år, det har inte med organisationen att göra utan om tävlingen i sig (Bracket för sportbilar

)[/quote]
Ärligt talat Lars så tycker jag det är synd att du inte kom.. Jag hade gärna velat veta i vilken situation jag var rabiat då det bara är du som upplevt mig sådan. De andra är väldigt nöjda och det gör att jag känner att just din åsikt inte betyder så mycket för mig så jag går vidare och ägnar hellre min tid åt de andra. Lycka till med dina andra åkningar i framtiden.. Sov gott
Och thomas, tack...