Byta hjullager
Byta hjullager
Behöver tips om företag/person som kan byta hjullager bak -70.
-
- Nykomling
Kan nog hellre rekomendera Alban,,,Han har gjort sånt sen tidigt 70-tal då han och Gunne Back lekte med vettes...
Därmed inget ont om musclecarMats och gänget,,,bra killar de med,,,,men Alban kan göra det mens han sover,,,,,,och antagligen till bättre pris...*s*
Detta är inget roligt jobb och jag gör det bara för eget bruk,,,,,
Därmed inget ont om musclecarMats och gänget,,,bra killar de med,,,,men Alban kan göra det mens han sover,,,,,,och antagligen till bättre pris...*s*
Detta är inget roligt jobb och jag gör det bara för eget bruk,,,,,
-
- Corvetteälskare
Jag har haft kontakt med Alban en gång endast men han gav ett mycket kunnigt intryck! Kommer höra med honom först när jag behöver få liknande arbeten utförda.
Han tittade igenom min bil och provkörde den en gång tidigare, och kom fram till att framvagnen behövde renoveras, vilket jag gör nu! Han hade helt rätt i sin diagnos, men inte så konstigt, några av bussningarna "ofanns"
.
Han har kanske inte ett garage fyllt med lyftar och datorer men han kan sina saker!
Han tittade igenom min bil och provkörde den en gång tidigare, och kom fram till att framvagnen behövde renoveras, vilket jag gör nu! Han hade helt rätt i sin diagnos, men inte så konstigt, några av bussningarna "ofanns"

Han har kanske inte ett garage fyllt med lyftar och datorer men han kan sina saker!