Vill nya människor vara med i Corvette klubben?

Här kan du diskutera allt mellan himmel och jord som är BILRELATERAT. Var noga med etiketten och håll ett vårdat språk. Opassande inlägg kommer att raderas.
chevette
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Re: Vill nya människor vara med i Corvette klubben?

Inlägg av chevette »

Det finns en till sida att ta i beaktande. Jag skulle vara medlem i klubben om jag bodde nära det område där klubben har huvuddelen av sin verksamhet. Som det är nu fungerar det bättre med en lokal klubb som är självstyrande och har kontroll över sin egen ekonomi.

Jag har inte hundra koll på hur många medlemmar det handlar om men det är stora summor som flyter in varje år. Var och hur pengarna förbrukas antar jag att ni som fortfarande är medlem har koll på?

Det är bara att konstatera att vi bor i ett avlångt land med stora avstånd. Finns det statistik som visar var klubben tappar medlemmar, rent geografiskt?
Ricky
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Ricky »

Hejdarn skrev: Vi måste hitta någon som vill ta hand om Oldisarna med... Vi kanske ska sätta in en annons i någon dagstidning eller nåt. :wink:
Då man klickar in på klubbens hemsida under "Oldies" så finns där redan 5 kontakter. :)

Ser man under "Racing" på samma sida hittar man 9 kontakter. :)

Menar du att man söker en speciell ansvarig för "Oldies racing" alena?
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies Bild
2012 - KM Oldies Bild
2013 - KM Oldies Bild
2014 - KM Oldies Bild
Användarens profilbild
Bertilsson
Rookie
Rookie

Inlägg av Bertilsson »

För det första, 745:- är en tank soppa ungefär. Visst är det en del pengar, men inga jättesummor direkt.

För det andra, detta är ju en investering! Jag tjänar definitivt in dessa pengar, även om jag inte skulle delta i en enda aktivitet under året! Går inte för alla förstås, men jag har skaffat en MHRF-försäkring som innebär att en helförsäkring per helår kostar ca 600:-! Innan jag gick med i klubben kostade det 4-5000:- ungefär. Sedär, ren förtjänst! :lol:

Visst är det mycket kaffe-möte, men det kan vara trevligt det med. Även om jag ganska ofta är bland de yngre, trots att jag är 42... Men det finns racingaktiviteter med, om man orkar leta upp dem. Jag har varit med på dragracing i Malmö (även om jag inte körde...) och en bandag på Knutstorp detta året, så sjukt roligt! Och sen KM på detta, det blir det nästa år... Där har varit ett antal andra racingaktiviteter med i år, det är väl inte så svårt att leta upp tycker jag... Det går om man vill.
/Johan

C4 1984
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Ricky skrev:
Hejdarn skrev: Vi måste hitta någon som vill ta hand om Oldisarna med... Vi kanske ska sätta in en annons i någon dagstidning eller nåt. :wink:
Då man klickar in på klubbens hemsida under "Oldies" så finns där redan 5 kontakter. :)

Ser man under "Racing" på samma sida hittar man 9 kontakter. :)

Menar du att man söker en speciell ansvarig för "Oldies racing" alena?
Ja, kanske det. Eller så hamnar det under övrig bankörning/banracing.
Vi får se. Jag tycker nog att Oldisarna förtjänar en egen representation när vi pratar framtid. :)
Mvh
Thomas
Jim Profit
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Jim Profit »

Jag är också mycket tveksam till att fortsätta vara medlem. Tycker helt enkelt inte jag får valuta för mina pengar.
Håller med tidigare talare att det verkar vara mer fokus på att fika än att fixa roliga bilaktiviteter.

Fiaskot på Mantorp där man som nybörjare fick köra futtiga två varv på banan var en stor besvikelse för mig.
Har kört ett antal gånger där tidigare med andra klubbar (Autolife, PCS, Bugrun etc) och aldrig har det varit så lite körtid som med Corvette klubben.
Är det så man behandlar nya medlemmar så förstår jag mycket väl att det är svårt att behålla dom.
Jimmy
Corvette Z06 2006
Thure
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Thure »

Hej,
Det är inte medlemsafgiften som är problemet,har man råd att köpa och äga en corvette så klarar man nog av att lösa medlemsavgiften.
Den hade man med glädje betalat om man fått något mer än att glida runt i Göteborgstrakten på olika fikaställen och prata om vädret
istället för corvetter,motorer hästkrafter,prestanda kommande projekt osv,Sådant som motor o bilintresserade pratar om i vanliga fall.
Men tydligen inte om man är medlem i ccs?.
Micke
C4 1990 cupé L98
C4 ZR-1 1990
C6 Z51 cupé 2005
C4 ZR-1 1991
C5 2000 F-45 manuell
C4 1990 406ci
504hk 700nm
(Sålda)
Nuvarande
C5 Z06 2003
410/550nm
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Det är bra att ni kommer ur garderoben så vi kan fixa till verksamheten som vi vill ha den!
Mer bankörning, mer racing, mer superstage, mer dragracing, mer körktiviteter och mer hederligt motorsnack det är vad jag hör. :D
Mvh
Thomas
Jerka
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Jerka »

Jim Profit skrev:Jag är också mycket tveksam till att fortsätta vara medlem. Tycker helt enkelt inte jag får valuta för mina pengar.
Håller med tidigare talare att det verkar vara mer fokus på att fika än att fixa roliga bilaktiviteter.

Fiaskot på Mantorp där man som nybörjare fick köra futtiga två varv på banan var en stor besvikelse för mig.
Har kört ett antal gånger där tidigare med andra klubbar (Autolife, PCS, Bugrun etc) och aldrig har det varit så lite körtid som med Corvette klubben.
Är det så man behandlar nya medlemmar så förstår jag mycket väl att det är svårt att behålla dom.
Det var tråkigt att du bara fick köra 2 varv på Mantorp ,trots att barnracingen fick mest tid
Prova Malmby till våren där får du köra tills du tröttnar :mrgreen: :mrgreen:
jag kan bara tala för Mälardalen men jag tycker nog vi erbjuder medlemmarna ett brett spann av aktiviteter från racing,oldisträffar ,crusing,och bilträffar såsom Wheels o Norrtälje
Till 2013 ska det bli mer racing o körträning
Och medlemskapet erbjuder ju så mycket mer ,såsom en bra försäkring och generösa rabatter hos Corvette leverantörer
Vad är det du saknar ???
Nej du som har en ball bil kom till Malby och se hur fort andra kör med sin Z06 och bli inspirerad
Nästa gång är det kanske du som är snabbast
Och kul är det vare sig du åker C1 eller Zr1
/Jerka
C2 -66 502
C5 -01 412 snabbaste bil 2012,2013
http://www.garaget.org/Corvette502
Member 9s club
MatsV1
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av MatsV1 »

Måste i ärlighetens nam också säga att jag tvekar lite inför att betala min medlemsavgift för 2013.

Detta med slottsbesök och fika är inget jag suktar efter, det är som en PRO resa. Det enda som skiljer PRO från CCS är att alla i PRO åker i en gemensam buss medans vi åker i varsin Corvette till utflyktsmålet. Annars är det precis samma sak.

Håller med Jim Profit om detta med endast två varv nere på Mantorp, känns väldigt fjöligt. Dessutom när jag var inne och betalade för att få åka dessa två varv frågade jag dem om vi får åka idag lördag? -Det vet vi inte svarde damerna, men du får betala nu iaf. Sedan går jag 25 meter till lokalen där de har förarmöte, och det första de säger är att det blir inget köra idag. Kommunikation inom crew?
Jag lessnade och åkte hem efter en halvtimme. Behållningen den lördagen var resan ner med ett gäng Corvetter i skaplig fart.

Sedan en annan trist sak, när jag kom in i klubben som ny medlem så var det väldigt få personer som var intresserade av att se till att jag kände mig välkomen in i gemenskapen. Till och med frugan undrade vad det var för fel på vissa personer som totalnonchalerade oss när vi tex satt och pratade med dem. Tyvärr så är det som en klubb i klubben. MEN jag måste få nämna att det finns ett antal otroligt underbara människor i klubben, som dessutom kämpar som tusan för att alla ska ha det bra.
Det är otroligt viktigt i en klubb att nya medlemar verkligen tas om hand, och får känna sig som en del av gemenskapen.
Corvette C5 Coupe -00 Arctic White

CCS - 3355
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Vettemannen »

Jaa, nu hoppas jag verkligen att nån ansvarig snarast förklarar vad uttrycket "ville ha rätt folk i klubben" innebär. Jag menar att om jag inte tillhör "rätt folk" så sparar jag 745 kr.

/Benny
Röd Corvette C4 86:a CCS medlem 3091
Intressen förutom Vetten är familjen och hundarna!!
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Jag som var med och jobbade under KM ska svara Mats och Jim ang Prova-På.

Det är så här:
När man försöker organisera ett event för en ideell förening så är det inte helt lätt att få ihop allt. Vi var många som gjorde ett KM för första gången och man vet helt enkelt inte riktigt hur lång tid saker tar eller vad som funkar bra eller dåligt. Vi som jobbar med det gör det ju av den enda anledningen att ni andra i klubben ska få ha kul. Vi tar av vår fritid och vi betalar för att arbeta. Mig kostade det 3000:- i år för att vara med och arrangera KM åt er och det var värt varenda krona.

Vi funderar mycket på hur vi ska erbjuda rätt sak till rätt pris. Vad vill folk göra och vad får det kosta?
Om vi tar för lite betalt får vi stryk av klubben för att KM kostar för mycket. Om vi tar för mycket betalt så får vi stryk av medlemmarna för att man inte får valuta för pengarna. Vi har heller ingen information eller något sätt att få veta hur nybörjarna vill ha det innan ett event. Vi har helt enkelt ingen kontaktväg.
Så vi gissar och gör vårt bästa.

Vi har gjort en Lessons Learned efter KM 2012 för att försöka göra allt bättre till 2013.
Jag har bett alla som var med på förarmötena att hjälpa oss med information via forumet då det är enda sättet vi kan få veta vad ni tycker.
En sak som inte fungerade bra var all form av kommunikation. Vi vet det och det kommer att bli bättre 2013.

En sak som fungerade delvis var Prova-På.
På Dragracingen upplever jag att de flesta var nöjda. Vi kan dock inte göra något åt att det regnar och Dragracing tål inte vatten.
På Banracingen var det blandat mottagande, dels beroende på bristande kommunikation. Jag körde utvarv, två varv och invarv med min Prova-Påare och han åkte sedan med under dagen så vi kunde diskutera spårval och körteknik. Han var väldigt nöjd med sin upplevelse.
Jag tror att andra bara fick ut och invarv och det var nog helt enkelt inte tydligt utkommunicerat vad som gällde.

Så nu sitter vi med frågetecknen. Det är nämligen hög tid att börja arbeta med KM 2013. Det organiserar inte sig självt och vad ska vi gå ut med för information? Vad ska vi ha för aktiviteter? Vad får det kosta? Vad vill folk göra? Hur gör vi det bättre än förra året?
Det här är frågor som inte besvarar sig själva och i många fall så får vi gissa efter bästa förmåga och sedan försöka få feedback av deltagarna vilket inte är helt lätt.

Vad ska vi ha bantiden till? Prova-På tar bantid av de som kör helhelg. Ska de få mindre tid för att fler skall kunna köra Prova-på? Tycker de då att valutan för deras pengar bli för dålig? Kan vi köra samtidigt på något sätt? Vill folk inte Prova-På därför att de har vana förare runt sig då? Det är precis som i racing. Det är ständiga kompromisser och man vet inte om man vann förrän man passerat mållinjen.

Detta är ingen ursäkt för att KM 2012 inte var perfekt utan en förklaring till hur det fungerar och varför.
All feedback vi får är kritisk för att vi ska kunna göra det så bra som möjligt för så många som möjligt.
Mvh
Thomas
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Vettemannen skrev:Jaa, nu hoppas jag verkligen att nån ansvarig snarast förklarar vad uttrycket "ville ha rätt folk i klubben" innebär. Jag menar att om jag inte tillhör "rätt folk" så sparar jag 745 kr.

/Benny
Styrelsen kan säkert förklara historiska resonemang i klubben men man ska ha klart för sig att det är medlemmarna som åker på årsmötet som bestämmer vad det skall kosta och ingen annan. Vill vi ha en annan kostnad så åker vi på nästa årsmöte och röstar.
Mvh
Thomas
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Vettemannen »

Hejdarn skrev:
Vettemannen skrev:Jaa, nu hoppas jag verkligen att nån ansvarig snarast förklarar vad uttrycket "ville ha rätt folk i klubben" innebär. Jag menar att om jag inte tillhör "rätt folk" så sparar jag 745 kr.

/Benny
Styrelsen kan säkert förklara historiska resonemang i klubben men man ska ha klart för sig att det är medlemmarna som åker på årsmötet som bestämmer vad det skall kosta och ingen annan. Vill vi ha en annan kostnad så åker vi på nästa årsmöte och röstar.
Fortfarande vill jag ha svar på detta: "ville ha rätt folk i klubben"

/Benny
Jerka
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Jerka »

Rätt folk i klubben är väl alla med Corvette !!!!!!

Det som sas på årsmötet om rätt folk var när inträdesavgiften diskuterades .
Med rätt folk menades det dom som var kvar i klubben år efter år

Och om man tycker det är fel aktiviteter klubben erbjuder så får man väl höra av sig till en kontaktman
I distriktet och föreslå förändring

/Jerka
C2 -66 502
C5 -01 412 snabbaste bil 2012,2013
http://www.garaget.org/Corvette502
Member 9s club
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Ja hur var det Jerka? Man har prissättningen som man har med motiveringen att inte ville ha medlemmar som bara hade Corvette ett år?
Jag kan inte förstå varför man skulle inte skulle vilja ha en betalande medlem i en förening??
Men jag har ingen historia i klubben så jag vet inte hur resonemangen har varit tidigare.
Mvh
Thomas
Användarens profilbild
hasseh
Corvetteälskare
Corvetteälskare
Kontakt:

Inlägg av hasseh »

Jag var inte med på årsmötet och har inte varit medlem för än i år även om jag haft Corvette lite längre men:

"Det som sas på årsmötet om rätt folk var när inträdesavgiften diskuterades .
Med rätt folk menades det dom som var kvar i klubben år efter år"

Om detta är meningen med att ha en lite högre medlemsavgift så verkar det i min värld minst sagt konstigt. Det vore rimligare att man funderar på hur det ska bli mer medlemmar och hur man ska behålla dom som finns. I båda dessa fall tror inte jag att en högre avgift än andra klubbar har är lösningen. Men det är iof mina tankar och jag kan ju ha fel naturligtvis.
"Att ge pengar och makt till politiker är som att ge whiskey och bilnycklar till tonårsgrabbar."
"När en politiker säger att vi sitter i samma båt så betyder det att det är du som skall ro."
Vettemannen
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av Vettemannen »

hasseh skrev:Jag var inte med på årsmötet och har inte varit medlem för än i år även om jag haft Corvette lite längre men:

"Det som sas på årsmötet om rätt folk var när inträdesavgiften diskuterades .
Med rätt folk menades det dom som var kvar i klubben år efter år"

Om detta är meningen med att ha en lite högre medlemsavgift så verkar det i min värld minst sagt konstigt. Det vore rimligare att man funderar på hur det ska bli mer medlemmar och hur man ska behålla dom som finns. I båda dessa fall tror inte jag att en högre avgift än andra klubbar har är lösningen. Men det är iof mina tankar och jag kan ju ha fel naturligtvis.
Ja, om man ser till avgifterna i de klubbar som specificerades tidigare i tråden så är 745 kronor ganska högt. Något som jag funderat över är ju om man verkligen måste ha en sån otroligt exklusiv tidning som vi ändå har. Den måste vara enormt dyr att trycka som jag ser det. En billigare tidning samt att man lägger reportagen och bilderna på en DVD och skickar ut till medlemmarna måste väl ändå bli billigare, eller har jag fel.

/Benny
Användarens profilbild
Jake
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Jake »

Gick med i klubben för 10 år sedan och redan då var det mycket snack om att det var för dyrt, för mycket kafferep, för lite gasa, för mycket trycksaker osv. Samma saker som kommer upp i den här tråden, finns gammla trådar i ämnet som är läsvärda.

Då fanns det uttalat från styrelsen att CCS skulle vara en exlusiv klubb och att det motiverade den "höga medlemsavgiften". Nu när jag hör det här med "Rätt medlemar" blir jag mörkrädd. Är ju som att uttala att det skall vara en klubb för sprättar, stekare och von knorringar om vi ser till historien!

Jag har sagt det förrut och jag säger det IGEN. Vi lockar INGA yngre förmågor med en hög medlemsavgift där hälften går till porto och pappersutskick. Då lägger de hellre 745 spänn på en banträff och kör skiten ur alla andra märken.
Skriver för snabbt och är för lat för att korrektuläsa ;)
Dålig lack och stolt :D
Överladdad, E85

(_!_)
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... 430879.jpg
https://forum.clubcorvette.se/downlo ... php?id=707
MatsV1
Corvetteälskare
Corvetteälskare

Inlägg av MatsV1 »

Hejdarn: Att jag betalade 100 kr för ingenting på lördagen är inget jag dör av, men jag kan tycka att de som man köper denna biljett av borde ha samma info som de har på förarmötet. Sedan kan jag tycka att 2 varv är alldeles för lite för att få känna på hur detta med racing funkar, man hinner ju inte ens få upp farten. 8)
Att ni frivilliga gör ett stort jobb finns det ingen tvekan om, och vädret kan ingen göra något åt.
Corvette C5 Coupe -00 Arctic White

CCS - 3355
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Mats: Vi är helt överens och vi kommer att göra den delen bättre 2013. 8)
Mvh
Thomas
Ricky
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Ricky »

Prova på och nybörjare..
Kanske man kan klämma in typ 5 varv mellan snabba och långsama träninsrundorna för "debutanter" under lördagens träningar under förutsättning att uppslutningen blir bärkraftig?
Senast redigerad av Ricky den sön okt 28, 2012 20:43, redigerad totalt 1 gånger.
Ricky Berg.
1972 454 convertible.
CCS 3125.
E-mail: ricky.berg@clubcorvette.se
2011 - KM Oldies Bild
2012 - KM Oldies Bild
2013 - KM Oldies Bild
2014 - KM Oldies Bild
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Alla förslag tas tacksamt emot på hur man bäst kan göra det så får vi diskutera i KM gruppen sedan. :!: :)
Mvh
Thomas
Användarens profilbild
frisk
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker
Kontakt:

Inlägg av frisk »

Gött å se att utvecklingen går framåt och att ni 10 år senare diskuterar samma saker. :shock: Om jag kikar in om 10 år igen kanske PRO slutat köra corvette och ni yngre tagit över?!

Kommer ihåg alla mördarblickar än idag när jag burna lite vid ankomsten till stora sommarmötet 2005 hahaha Sportbil och CCSmedlemmar! :lol: :lol:
745
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av 745 »

Vi är alla ansvariga för vad vi gör med CCS och vi är så många medlemmar så det finns plats för flera olika aktiviteter

1 § Ändamål
Föreningen, som är rikstäckande, har till uppgift att under ideella och opolitiska former samla ägare av bilmodellen Corvette, oavsett årsmodell, ägarsyfte och skick, för att tillvarata och främja intresset, ägandet och användandet av denna bilmodell.

utdrag ur CCS stadgar

När det gäller racingaktiviteter kan det nog även i vissa fall vara dags för lite självransakan, ställ dig själv frågan:

Vad har jag gjort och vad kan jag göra för att det ska bli fler & bättre racingaktiviteter :?:

KM 2012
Banracing:
Tyvärr var vi inte tydliga med informationen och en del trodde därför att ett kortare Prova På körpass för 100:- skulle vara något mer.
Vi beklagar det och kommer därför att vara betydligt tydligare i fortsättningen.
Dragracing:
Vår avsikt var att köra ett halvdags pass dragracing & ett halvdags pass banracing per dag.
Vi beklagar att vi i sista stund (några minuter innan förarmötet) tvingades att fatta beslutet om att ändra schemat pga vädret.

RACING 2013
Racing = bankörning, prova-på, förarutbildningar, superstage, dragracing, banracing m.m.
Vi ber er som är missnöjda eller har frågor före eller i samband med våra event om att ta dom så snart som möjligt så blir det lättare för oss att tillgodose era önskemål.
Vi har påbörjat arbete med en storsatsning för att få till mer & bättre Racing 2013.

Du som vill vara med och arbeta för och påverka racingen 2013, hör av dig till racingsektionen, kontaktuppgifter finns på vår hemsida under fliken racing.

OBS! alla kan göra något även du som aldrig har kört eller ha planer på att börja köra, det som krävs är att du har ett intresse för Corvette racing.

Vi ses :D
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD
* DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
Användarens profilbild
jörgen
Rookie
Rookie

Inlägg av jörgen »

Även om man kör Corvette och "medlemsavgiften = med en full tank" så har jag ett filter på vad jag anser är nödvändiga kostnader i livet.
745:- är för mycket för ett medlemskap om man inte kan utnyttja alla fördelarna som ni har räknar upp.
(Sedan tillkommer en inträdesavgift på 600:-)

Utan att veta om det är genomförbart!
Går det inte att erbjuda olika nivåer av medlemskap?
Passiv / Aktiv / Tidning / Ingen tidning / rätt att vara med på KM / osv???

H/Jörgen
C6 2008 Cab Triple Black, MN6, Z51, NPP
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Jag förstår inte er som gnäller över 745:- per år i medlemsavgift. Ställer ni det i relation till mycket annat ni gör så är det inte dyrt. Ex. en helkväll på krogen, en 3/4 tank bensin, lite raketer nyårsafton ,etc,etc. Allt arbete i cluben görs idéelt så alla ni som klagar, ställ upp, gå med i styrelsen eller sektionerna och arbeta för det ni tror på.

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Matte-P
Rookie
Rookie

Inlägg av Matte-P »

Thure skrev:Hejsan,

Det är ju inte speciellt konstigt att dom unga corvetteägarna inte känner sig hemma i ccs,när det är
som att åka runt och fika med ett gäng från (PRO)!.Som förmodligen aldrig har vågat trampa fullt med sina
corvetter,och köra som dom här sportbilarna är tillverkade för dvs hårt och aktivt med omdöme naturligtvis.
Och som jag skrev tidigare så har dom flesta inget gediget motor o bilintresse utan är intresserade av att använda sina
corvetter som "skrytobjekt" som dom kan visa upp på något kafferep!.
Det är nog hög tid att starta en corvette-club för oss som är seriöst motor och sportbilsintresserade och som vågar
använda våra corvetter som dom är tillverkade för dvs som sportbilar och inte som permobiler!.
Micke
Bra skrivet och kan inget annat än hålla med och jag vet flera Corvette ägare som tycker samma sak.

Och avgiften har det inte och göra med heller utan att man inte får nått för den.

Matte, ej medlem och kmr heller inte bli
Jim Profit
Corvettefantast
Corvettefantast

Inlägg av Jim Profit »

Matte-P skrev:
Och avgiften har det inte och göra med heller utan att man inte får nått för den.
+1 på den
Senast redigerad av Jim Profit den lör nov 03, 2012 15:43, redigerad totalt 1 gånger.
Jimmy
Corvette Z06 2006
Lars J
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Lars J »

Nu är vi nere på sandlådenivå i den här tråden :!:

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Hejdarn
Corvettefanatiker
Corvettefanatiker

Inlägg av Hejdarn »

Vänta bara tills ni får agendan för 2013. :mrgreen:
Mvh
Thomas
Skriv svar