Hej, jag tittade under lådan bakom högerstolen och fann till min förvåning domkraften där, jag har hela tiden trott att den skulle ha legat i lådan. Man lär nåt nytt varje dag! Hur som helst så låg där förutom domkraft och fälgnyckel 2 st plattjärn med hål i varje ända. Någon som vet om de tillhör bilen och i så fall de ska andvändas till?
Okej dumma frågor får dumma svar! Jag syftade på plattjärnen, tycker det verkar skumt att lägga dom där om de inte har nån funktion. Nu är prylarna tillsnyggade i alla fall.
Eftersom du håller på med domkraften,får jag be dig om en liten tjänst?
Skulle du kunna ta en bild på nitskallen under bilen som fäster dom två krokarna så jag ser hur den ser ut och även en bild så jag ser hur krokarna är monterade invändigt??
Tack på förhand
sh454 skrev:Eftersom du håller på med domkraften,får jag be dig om en liten tjänst?
Skulle du kunna ta en bild på nitskallen under bilen som fäster dom två krokarna så jag ser hur den ser ut och även en bild så jag ser hur krokarna är monterade invändigt??
Tack på förhand
Stefan
Någon annan med 68-69 Covette som har möjlighet att kolla???
sh454 skrev:Eftersom du håller på med domkraften,får jag be dig om en liten tjänst?
Tack på förhand
Stefan
Någon annan med 68-69 Covette som har möjlighet att kolla???