här är en bild jag tog på mitt motorrum med min mobiltelefon,har ingen digitalkamera än så den får duga.
tycker det vart ganska bra
Kanske några fler här kan bidra med lite bilder på deras maskiner??
Jag gillar vad jag ser - vette74 - de såg oki ut - klart att de blir bra om man får fiXa lite där - ska försöka mig på de i vinter jag oXå
Ska försöka sneaka lite tips från eXperten eriksson - han verkar va en jävel på o lyfta i o ur motorn - blir ju lite lättare när den är ur o står löst ju
Hagge - före och efter bilder är alltid mycket roligare - då kan man iaf komma ihåg hur illa de va innan - så man ser va man har åstadkommit
Om jag kommer ihåg rätt så har du byggt en speciallåda för fläkten ?
Konstruerade du den själv ? Vilken typ av plåt har du använt ?
Har funderat på samma sak. Det har suttit AC i min och den yttre boxen är helt rutten i nedre delen. Förmodligen sönderbränd av vänstra headern. Motorupplevelsen i kupén blir lite väl överväldigande med lite blandad doft av olja, soppa och färg. Något värmepaket behövs inte heller....
Har du kvar värmepaketet i din ?
Kul initiativ Vett74 ! Fortsätt och skicka bilder alla ni där ute !!!!
Om jag kommer ihåg rätt så har du byggt en speciallåda för fläkten ?
Konstruerade du den själv ? Vilken typ av plåt har du använt ?
Har funderat på samma sak. Det har suttit AC i min och den yttre boxen är helt rutten i nedre delen. Förmodligen sönderbränd av vänstra headern. Motorupplevelsen i kupén blir lite väl överväldigande med lite blandad doft av olja, soppa och färg. Något värmepaket behövs inte heller....
Har du kvar värmepaketet i din ?
Kul initiativ Vett74 ! Fortsätt och skicka bilder alla ni där ute !!!!
Jo det e en liten specialare som jag och en kamrat har konstruerat. Den e tillverkad av 2mm aluplåt.
Jag tyckte att värmepaket och allt annat bös va i vägen och eftersom det inte användes så togs det bort,kommer ju knappast frysa iaf