Bowling i Norrtälje

Se5Se
Nykomling
Nykomling

Bowling i Norrtälje

Inlägg av Se5Se »

Hejsan
Gänget i Norrtälje ordnar en liten extraträff så här i höstmörkret.
Jag tänkte att fredagen 18 November kanske skulle passa, mitt i höstmörkret (veckan efter "after work" i klubblokalen) och innan julstöket sätter in (veckan före Julbordet).

Vi har bokat upp några banor på Roslagens Bowling i en timme mellan 19.00 och 20.00.

Det kostar 300:- för en bana/timme med 4 personer / bana så borde det bli en kostnad på 75 :- / person och så tillkommer 10:- för ett par bowlingskor. Blir vi inte fullt 4 / bana så delar vi på totalkostnaden så siffrorna är lite c:a pris. Betalning på plats.

Efter detta så tänkte jag att vi skulle kunna äta en bit mat, blir vi över 8 pers så fixar bowlinghallen en Tacobuffé för 150:- / person, annars får det bli en Tacotallrik som kostar 69 :-. Fullständiga rättigheter har de för dem som vill ta en öl eller ett glas vin till maten och vill man inte äta så kan man ju bara ta en fika såklart. Också detta betalar vi var och en på plats.

Det är nog bra om vi träffas vid 18.30 för att hälsa, prova ut skor och bowlingklot, så vi kan vara igång på banorna till 19.00.

Anmäl till mig på adress peter.r@clubcorvette.se alt. peter@lundinstransporter.se eller på telefon 070-318 17 24. Senast den 10 November.
Jag behöver ha reda på hur många som kommer och spelar, om ni vill äta taco-buffé, –tallrik eller bara köpa något från serveringen.

Välkomna
Peter

Aliquando et insanire iucundum est" - Ibland är det skönt att få vara galen