Vill bara göra lite reklam för min pärla efter vinterns renovering. gå in på min ngt provisoriska hemsida så får ni se lite bilder på inredning, motor etc. Följ www-länken nedan, bilderna kommer långt ner på sidan.
Rolig hobby det här, efter sommarens åkning så kommer en låång mörk vinter med kataloger, verktyg, olja, demontering och montering, skruva, skruva och sen är det vår igen !
Ornet, helt rätt, tänker fixa till sidan med mer detaljer om varje steg i renoveringen med fler bilder från demonteringsjobbet. Jag hoppas bara att jag kan ta mig den tiden under vintern....
Nu har jag bara laddat upp bilder för att jag håller på att lära mig Frontpage och precis har fattat hur man fixar till en hemsida !
Återstår att lära sig/experimentera mer så att man får till det som man vill.
/Hagge
Då får jag väl tacka och önska lycka till på förhand då Hagge!
Jag tycker det är imponerande med dessa hemsidor ni gör. Det måste ta oändligt med tid förstår jag. Jag tycker timmarna går väldigt fort med det lilla jag sitter framför datorn.
Så tack igen alla ni som är villiga att dela med er av Corvettarbeten. Jag kan garantera att det inspirerar många.
fint jobb Hagge - o najs me bilder - ska se vad jag själv lyckas åstadkomma i vinter - skall givetvis fota både före och efter bilder på allt jag åstadkommer - allt hänger förståss på stålar - gick ju åt en del vid bilköpet - och nu har resten gått åt till soppa