http://www.westcoastcorvette.com/p-4688 ... 3-ls7.aspx
hokus pokus eller?det är vinkeln som är intressant?
Vad tror ni om denna? vad tror anders på r-tune?
Re: Vad tror ni om denna? vad tror anders på r-tune?
du får komma hit så bänkar vi bilen, sen skruvar vi dit den magiska distansen och bänkar igen 

jepp.jag kommer till våren när jag bytt kamm.köper en som jag monterar efter vi bromsat den får vi se 

Teorin är inte felaktig men väldigt generell. Frågan är om det ger något på riktigt och det är det bara en bänkkörning som kan svara på.
Mvh
Thomas
Thomas
Jag skulle inte tro att du märker någon skillnad före och efter. Jag lägger alltid den här typen av produkter i kategorin Hokus Pokus.
Det fanns på sin tid ett Fast-Pack paket att montera på C-4:orna som skulle ge 45 hk. Man skulle höja bränsletrycket genom att lägga i en bricka som en 1-krona som gav högre tryck på fjädern. Vidare var det andra tändkablar, en "airfool monterades i insuget samt viss portning + att luftburken skulle öppnas upp + plus ett chip.
Resultatet var att bilen rök lite blått vid start, luftburken blev full av skit och de 45 extra hästarna var nog på rymmen
Den återställdes ganska omgående.
/Lars/
Det fanns på sin tid ett Fast-Pack paket att montera på C-4:orna som skulle ge 45 hk. Man skulle höja bränsletrycket genom att lägga i en bricka som en 1-krona som gav högre tryck på fjädern. Vidare var det andra tändkablar, en "airfool monterades i insuget samt viss portning + att luftburken skulle öppnas upp + plus ett chip.
Resultatet var att bilen rök lite blått vid start, luftburken blev full av skit och de 45 extra hästarna var nog på rymmen

/Lars/
"Bättre att bränna ljuset i båda ändarna och på mitten än att mössen äter upp det när det ligger i garderoben"
Har svårt att tro på dylika produkter att det skulle göra ngn skillnad med mer effekt, men man vet ju aldrig så det skulle vara väldigt intressant att få ta del av effekt vid bromsning före och efter montering av den magiska produkten. Så jag ser fram mot resultaten
Jag tror nog som många andra att det är 8 väldigt små ponnysarsven erik skrev:http://www.westcoastcorvette.com/p-4688 ... 3-ls7.aspx
hokus pokus eller?det är vinkeln som är intressant?

/Jerka