Titta bilder på -
www.corvetteworldsweden.com
Sommarmöte 13 juni 2014
Re: Sommarmöte 13 juni 2014
Titta regelbundet der kommer bilder kontinuerligt - 

Hej alla
Jag kommer därmed att starta med - att säga tack för en härlig helg på CCS sommarmötet 2014.
Det var en härlig helg, med utflykter, bil bedömare av de fina gamla Corvetter, och en utflykt i norra delen med uppgifter som vi skulle hantera och med et bra fika ställe. god mat och underhållning.
och framför alt visningen av alla Corvetterne på hotellet. ca. 387 denna helg, det är bra.
och ett stort tack till alla som har hjälpt till under denna sommarmöte. som de har gjort så bra.
Ett tack till GM, som kom till denna 40-årsdagen av att utarbeta en rapport till hemlandet USA. (Och framför inte att glömma Bilsport)
Som jag förstår är vi världens största Corvette klubb med flest bilar och medlemmar. Visst ska det fortsätta
Grattis till alla som fått ett erkännande för den tid de har varit på klubben och bilbedømning etc.
Så nu ser vi fram emot Skandinavisk träff. kan i ha det så bra.
Jag kommer därmed att starta med - att säga tack för en härlig helg på CCS sommarmötet 2014.
Det var en härlig helg, med utflykter, bil bedömare av de fina gamla Corvetter, och en utflykt i norra delen med uppgifter som vi skulle hantera och med et bra fika ställe. god mat och underhållning.
och framför alt visningen av alla Corvetterne på hotellet. ca. 387 denna helg, det är bra.
och ett stort tack till alla som har hjälpt till under denna sommarmöte. som de har gjort så bra.
Ett tack till GM, som kom till denna 40-årsdagen av att utarbeta en rapport till hemlandet USA. (Och framför inte att glömma Bilsport)
Som jag förstår är vi världens största Corvette klubb med flest bilar och medlemmar. Visst ska det fortsätta

Grattis till alla som fått ett erkännande för den tid de har varit på klubben och bilbedømning etc.
Så nu ser vi fram emot Skandinavisk träff. kan i ha det så bra.
Jag kan bara instämma med trådstartaren. Mycket trevlig helg för Corvetteälskare. Vilket arbete alla hade lagt ner för att få detta att fungera. Så kul att få se alla bilar, tala med entusiastiska ägare och njuta av vackert väder, fin natur och god mat. Att sedan på bilderna som Riggelsen tagit hitta både sig själv och bilen flera gånger gör det ännu roligare.
Härliga bilder, ser framemot att få höra mer om den Blå "Penske-Corvetten" (nr 10).Riggelsen skrev:Som jag förstår är vi världens största Corvette klubb med flest bilar och medlemmar. Visst ska det fortsätta![]()
Titta bilder på -
http://www.corvetteworldsweden.com
Ett stort tack till alla som gjort klubben till väldens största Corvette klubb

Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
EKERÖ BILVÅRD * DEKORTRYCK * LIGHT 4 YOU
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
Kinnekulle 23 maj, Karlskoga 23 aug
CCS CORVETTE CUP;
Mantorp 2- 3 maj, Kinnekulle 30-31 maj, Knutstorp/SSM 3- 5 juli, Karlskoga/STCC 15-16 aug, Falkenberg 11-13 sept.
CCS TA SERIEN;
That would be my car...745 skrev:Härliga bilder, ser framemot att få höra mer om den Blå "Penske-Corvetten" (nr 10).Riggelsen skrev:Som jag förstår är vi världens största Corvette klubb med flest bilar och medlemmar. Visst ska det fortsätta![]()
Titta bilder på -
http://www.corvetteworldsweden.com
Ett stort tack till alla som gjort klubben till väldens största Corvette klubb

I have found your fantastic car on your webpagegroovyjay skrev:That would be my car...

http://www.c3-r.com
Göran.S.CCS358, C4-88, C5Z06-03
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;
CCS CORVETTE CUP;
CCS TA SERIEN;