Nån som skall sälja???
-
- Nykomling
Nån som skall sälja???
Hej. Jag skulle bara höra mig för om det är nån som skall sälja sin c5 eller om det är nån som vet nån som skall sälja. Jag är mycket intresserad av att köpa. Mvh Björn
Håller med Max!! Jag köpte min C5 cab där i våras och har kontakt med dem ibland när det gäller reservdelar/tillbehör. Otroligt trevliga killar!!Max M skrev:Hej du.
Vänd dig med stort förtroende till Conny och Jörgen på Vette Småland. Har köpt nästan alla mina Corvetter där och aldrig blivit besviken.
Conny har telefon 070-6358472 och Jörgen har telefon 070-6608949
Max
/Håkan
0 till nästa rödljus ska gå fort....
Re: Nån som skall sälja???
Jag kan tänka mig sälja min - sveriges snabbaste bancorvette - kostar därefter ocksåbjörncorvette skrev:Hej. Jag skulle bara höra mig för om det är nån som skall sälja sin c5 eller om det är nån som vet nån som skall sälja. Jag är mycket intresserad av att köpa. Mvh Björn

RaceLab.se /Sveriges bästa sportbilsverkstad Custombyggen, Motorarbeten, Effektmätning/mappning i Dyno, Hjulinställning, Reservdelar, Tillbehör, Racingutrustning mm
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
R-Tune RaceLab AB, +46 8 59111820, Fax +46 8 59111821 email info@racelab.se
Hej!
jag är i usa just nu och studerar. Har precis köpt en C5 Cab 98 i mycket fint skick med 6700 mil dvs svenska mil på mätaren!
tyvärr verkar det som om jag inte kommer att ha råd att ha kvar den när jag kommer hem till sverige då mina studer blev dyrare än beräknat! så corvetten kommer nog ut på annons ganska om gående!
mer info och bilder kan skckas vid intresse.. priset på annonsen kommer att ligga på ca 280 000 kr men givetvis så går det att diskutera!
bilen kommer att vara inreggad och även m-testad om så önskas!
mvh martin [/img]
jag är i usa just nu och studerar. Har precis köpt en C5 Cab 98 i mycket fint skick med 6700 mil dvs svenska mil på mätaren!
tyvärr verkar det som om jag inte kommer att ha råd att ha kvar den när jag kommer hem till sverige då mina studer blev dyrare än beräknat! så corvetten kommer nog ut på annons ganska om gående!
mer info och bilder kan skckas vid intresse.. priset på annonsen kommer att ligga på ca 280 000 kr men givetvis så går det att diskutera!
bilen kommer att vara inreggad och även m-testad om så önskas!
mvh martin [/img]